Przetargi.pl
Remont i modernizacja Oddziałów Ogólnopsychiatrycznych, wykonanie szatni zbiorczej personelu łącznie z zakupem niezbędnego wyposażenia do remontowanych powierzchni oraz wymiana głównego dźwigu szpitalnego osobowo-towarowego w WZLP w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego nr 35 działka nr 2 i nr 4 obręb 25”

Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-228 Olsztyn, Aleja Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6785353, 6785300, , fax. 896 785 300
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie
    Aleja Wojska Polskiego 35
    10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6785353, 6785300, , fax. 896 785 300
    REGON: 29548400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja Oddziałów Ogólnopsychiatrycznych, wykonanie szatni zbiorczej personelu łącznie z zakupem niezbędnego wyposażenia do remontowanych powierzchni oraz wymiana głównego dźwigu szpitalnego osobowo-towarowego w WZLP w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego nr 35 działka nr 2 i nr 4 obręb 25”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-instalacyjnych i dostawa wyposażenia na potrzeby planowanego remontu i modernizacji „części pobytowej” Oddziału III Ogólnopsychiatrycznego (II piętro budynku 4 piętrowego – od dwuskrzydłowych drzwi p.poż. dzielących oddział w kierunku Al. Wojska Polskiego), remont Oddziału II Ogólnopsychiatrycznego (III piętro budynku 4 piętrowego) wraz z adaptacją pomieszczeń w przyziemiu piętrowego budynku terapeutyczno-administracyjnego na szatnię zbiorczą personelu zmianowego łącznie z zakupem niezbędnego wyposażenia do remontowanych powierzchni oraz wymiana głównego dźwigu osobowo-towarowego (budynek czteropiętrowy) w WZLP w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego nr 35 działka nr 2 obręb 25” na podstawie wielobranżowego projektu: ”przebudowy Oddziału II i III Ogólnopsychiatrycznego w budynku głównym oraz części piwnic budynku terapeutyczno-administracyjnego na szatnie personelu w WZLP w Olsztynie Al. Wojska Polskiego 35 działka nr 2 i 4 obręb 25” opracowanego przez architekta Zdzisława Lepszego oraz prawomocne Pozwolenie na Budowę z dnia 27.12.2019 (Decyzja nr II – 618/2019) a także w oparciu o opisane przez Zamawiającego załącznikiem nr 3 do SIWZ określającym wymagania techniczne w odniesieniu do pięcioprzystankowego głównego dźwigu osobowo-towarowego. 1.1. Roboty będą wykonywane w czynnym budynku szpitala, przy czynnych sąsiednich oddziałach. Należy przewidzieć konieczność realizacji niektórych robót w godzinach popołudniowych oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy, szczególnie dotyczy to robót związanych z ingerencją w czynne funkcje i instalacje szpitalne. 1.2. Miejsca prowadzenia robót należy zabezpieczyć przed przedostawaniem się do części czynnych szpitala kurzu, gruzu i brudu. Transport gruzu i materiałów ma się odbywać głównie boczną klatką schodową (z dostępem do rampy wyładowczej) – w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wyk. dźwigu szpitalnego (po jego odpowiednim zabezpieczeniu) oraz głównej klatki schodowej do transportu materiałów budowlanych. Każdorazowe wyk. głównej klatki schodowej i głównego dźwigu szpitalnego do transportu materiałów budowlanych musi być uzgodnione z Zamawiającym lub osobami przez niego wyznaczonymi. Po każdej zmianie roboczej miejsca wykonywania robót klatkę schodową należy zostawić w stanie czystym. 1.3. Woda i energia elektryczna dla potrzeb budowy – odpłatnie w miejscu wykonywania robót. Punkty poboru energii elektrycznej i innych mediów należy ustalić ze służbami technicznymi szpitala. 1.4. Istnieje możliwość ustawienia na czas realizacji robót wyciągu WBT na zewnątrz budynku dla potrzeb transportu materiałów w uzgodnieniu ze służbami technicznymi szpitala. 1.5. Komunikacja, ruch pieszy głównie bocznymi klatkami schodowymi. 1.6. Wywóz gruzu i nieczystości sukcesywnie, kontener (brak możliwości wydzielenia miejsca na długotrwałe składowanie). Zakaz stosowania zsypu na gruz. 1.7. Wykonanie pomiarów wymaganych przepisami w pomieszczeniach objętych robotami i instalacji tam funkcjonujących obciąża Wykonawcę. Przypadki włączeń do instalacji i urządzeń użytkowanych przez Szpital obejmują również obowiązek skonfigurowania tych instalacji i urządzeń, wraz z demontażem i utylizacją czujek izotopowych p.poż., ROP-ów oraz ich wydeklarowaniem z funkcjonującego systemu SSP (centrala alarmowa SSP „Telsap”). 1.8. Wykonywanie wszelkich ingerencji w funkcjonujące systemy sygnalizacji pożaru (SSP - centralki Telsap i Schrack) musi się odbywać w porozumieniu i współpracy z firma aktualnie konserwującą omawiane systemy SSP w WZLP (Mazon–Serwis Sp. z o.o. z Bartąga k. Olsztyna tel. 89 541 11 14 lub 501 007 448) 1.9. Stolarka ppoż. ma być wykonana w profilu jednolitym w klasie EI 60 oraz EI 30 w podziałach i kolorystyce zgodnych z projektem. 1.10 Wyposażenie sal chorych takie jak łóżka pacjentów i szafki przyłóżkowe jak również specjalistyczne wyposażenie gabinetu zabiegowego (defibrylator, EKG, lampa do wkłuć, szafy lekowe, krzesło do pobrań, leżanka medyczna, itp.) zapewnia Zamawiający. Wyposażenie meblowe pomieszczenia nr 5 (gabinet Ordynatora Oddziału II) zapewnia Zamawiający. 1.11 Zamawiający dołożył należytej staranności, aby niezbędne wyposażenie do remontowanych powierzchni nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do wyposażenia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). 2. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo określa załącznik nr 2 do SIWZ (Dokumentacja projektowa – Projekt budowlany, Przedmiary robót, opis, pozwolenie na budowę). Wymagania techniczne Zamawiającego w odniesieniu do pięcioprzystankowego głównego dźwigu osobowo-towarowego stanowią załącznik nr …. do niniejszego SIWZ. 3. W przypadku trwających prac budowlanych na terenie szpitala, Wykonawca zobowiązuje się nie utrudniać wykonywanie robót innemu wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35.000 zł. (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - wpłacone na konto nr 08 1440 1101 0000 0000 0802 5568 w Banku PKO BP S.A. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo--kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „wadium”, nazwę postępowania i swój NIP. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W pozostałych przypadkach (pkt 3. lit. b), c), d), e) niniejszej SIWZ) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8 lit. a) SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zatrzymanie wadium a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy); - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu możliwe jest zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Zamiast dokumentu, o którym mowa w 7.2 pkt. 1 przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdz. VII. 7.1 pkt. 3 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wszelkie oświadczenia składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo Podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Powyższa zasada nie dotyczy pełnomocnictwa, które co do zasady składane jest zawsze w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach