Przetargi.pl
Remont i modernizacja istniejącego budynku biurowo-magazynowego przy ul. Wrocławskiej 71A w Kaliszu

Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Wrocławska 71A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 52 70
  • Data zamieszczenia: 2022-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o.
    Wrocławska 71A
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 52 70
    REGON: 250680024
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswietlenie.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja istniejącego budynku biurowo-magazynowego przy ul. Wrocławskiej 71A w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja istniejącego budynku biurowo-magazynowego polegające na wykonaniu robót stanu wykończeniowego oraz przebudowy instalacji wewnętrznych bez naruszenia istniejących elementów konstrukcji budynku w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową. 2. Podstawowe informacje dotyczące zabudowy: pow. zabudowy – 256,61 m2 liczba kondygnacji – 1 pow. użytkowa – 226,01 m2 pow. całkowita – 1 292,00 m2 kubatura – 1 080,33 m3 dł. x szer. x wys. – 35,94 x 7,14 x 4,80 m3. Zakres prac do wykonania obejmuje m. in. następujące roboty budowlane oraz czynności, tj.:1) roboty ogólnobudowlane,2) roboty instalacyjne sanitarne,3) roboty instalacyjne elektryczne,4) roboty instalacyjne gazowe wraz z kotłownią gazową,5) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej,6) skoordynowanie wszelkich robót budowlanych związanych z montażem instalacji fotowoltaicznej na dachu remontowanego budynku realizowanego przez odrębnego Wykonawcę,7) przekazanie Zamawiającemu wykonanego Przedmiotu Umowy przygotowania kompletu dokumentacji powykonawczej w ilości 2 (dwóch) egzemplarzy w formie wydruku, oraz w formie skanu oryginalnie zatwierdzonych dokumentów wraz z właściwymi podpisami kierownika budowy i pieczęciami w formacie *pdf i przekazania jej Zamawiającemu. Przekazanie kompletnej dokumentacji wymaganej przepisami prawa, w tym w szczególności: atestów i świadectw jakościowych na wbudowane materiały, wyroby i urządzenia, protokołów z wykonanych prób i pomiarów dotyczących wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji powykonawczej – projektu wykonawczego, w którym Wykonawca naniósł wszelkie zmiany które nastąpiły na etapie realizacji, oświadczenia Wykonawcy o zgodności wykonanych robót z dokumentacją techniczną, jest warunkiem dokonania odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego (Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o.) Santander Bank Polska SA 80 1910 1048 2410 0004 8956 0004 z dopiskiem „Wpłata wadium - nr sprawy: 24/TP/2022”.UWAGA: za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne.5. Dowodem wniesienia wadium w formie pieniądza może być dokument potwierdzający dokonanie przelewu kwoty wadium lub jego kopia potwierdzona przez Wykonawcę, które należy dołączyć do oferty6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji) i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert a gwarant/poręczyciel miał obowiązek wypłacenia Zamawiającemu, kwoty wadium, o ile tylko przesłanka zatrzymanie wadium zaistnieje w okresie związania ofertą);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wnioseko zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.8. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia Zamawiający wymaga, aby poręczenie miało charakter solidarny.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.10. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:1.1) art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp; przy czym Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.1.2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835 – zw. dalej „ustawą o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę”). Weryfikacji braku zaistnienia podstaw wykluczenia wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę, w stosunku do Wykonawcy, Zamawiający może dokonać za pomocą wszelkich dostępnych środków.2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:2.1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku2.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku2.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. potwierdzą:posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej, w wysokościco najmniej na kwotę 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem informacji Zamawiającemu.UWAGA: dla ww. wartości wykazanej przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik wg. średniego kursu NBP z dnia wszczęcia postępowania.2.4) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą, że:a) dysponują/będą dysponować następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:− osobą która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i pełnić będzie funkcję Kierownika robót specjalności konstrukcyjno – budowlanejz minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu robót (łącznie) na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego,− osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i pełnić będzie funkcję kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (łącznie) na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego− osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i pełnić będzie funkcję kierownika robót w wyżej wymienionej specjalności z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (łącznie) na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiegoKierownik budowy oraz Kierownicy robót, powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 poz. 831) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 poz. 2272 ze zm.);Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji.b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.:w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert), wykonali co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na remoncie / modernizacji budynku użyteczności publicznej, biurowego lub wielorodzinnego, o kubaturze co najmniej 1 000,00 m3, w zakresie którego było wykonanie: robót ogólnobudowlanych, instalacji c.o. wraz z wykonaniem kotłowni gazowej, instalacji wod.-kan., instalacji elektrycznej oraz przyłączy do budynku, o wartości min. 1 mln zł brutto każda z nich.UWAGA: dla ww. wartości wykazanej przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik wg. średniego kursu NBP z dnia wszczęcia postępowania.Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie robotę wykonaną na podstawie jednej umowy lub jednego zadania inwestycyjnego.2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku określonego w pkt 2.3) oraz 2.4) – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach