Przetargi.pl
Remont i konserwacja okien w budynku Ministerstwa Edukacji Narodowej przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie

Ministerstwo Edukacji Narodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-918 Warszawa, al. Jana Chrystiana Szucha
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 474 242 , fax. 226 215 010
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Edukacji Narodowej
    al. Jana Chrystiana Szucha 25
    00-918 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 474 242, fax. 226 215 010
    REGON: 17793900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/edukacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i konserwacja okien w budynku Ministerstwa Edukacji Narodowej przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja okien w budynku Ministerstwa Edukacji Narodowej przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:  Załącznik nr 1 - projekt obudowy wejść do wind, program remontu drzwi i okien w budynku Ministerstwa Edukacji Narodowej Warszawa al. Szucha 25;  Załącznik nr 2 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - obudowa wejść do wind, remont drzwi i okien,  Załącznik nr 3 – przedmiar robót – konserwacja okien w budynku MEN. Wskazana powyżej dokumentacja (oprócz przedmiaru robót) zawiera szerszy zakres zamówienia. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać jedynie remont i konserwację okien w budynku Ministerstwa Edukacji Narodowej. Budynek Ministerstwa Edukacji Narodowej przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-816, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie konieczne działania dla zapewnienia zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej) 45421112-2 (Instalowanie ram okiennych) 45442190-5 (Usuwanie warstwy malarskiej) 45442100-8 (Roboty malarskie) 45453000-7 (Roboty remontowe i renowacyjne) 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 5. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA DOT. ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w siedzibie Zamawiającego, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, kierownika robót, osoby kierującej pracami konserwatorskimi w zakresie konserwacji elementów drewnianych, dostawców materiałów budowlanych oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.). 2) Szczegółowe wymagania w tym zakresie określone zostały w § 14 Istotnych postanowień umowy – stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22a ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności składając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z zobowiązania lub dokumentów, o których mowa w pkt 2.2 powinny wynikać w szczególności następujące informacje:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 2.1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 5 ust. 2 pkt 2 ppkt a SIWZ, na zasoby innych podmiotów w celu udowodnienia spełniania warunku, powinien przedłożyć dodatkowo informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Poza zobowiązaniem, Wykonawca może przedłożyć inne dokumenty, potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności zawierające elementy, o których mowa powyżej. 2.3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. SKŁADANE PRZEZ WSZYSTKICH WYKONAWCÓW W ZAKRESIE GRUPY KAPITAŁOWEJ 3. Wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przekaże Wykonawcom oraz zamieści na stronie bip.men.gov.pl (link: zamówienia publiczne) wzór stosownego oświadczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. W sytuacji, gdy ofertę złoży jeden Wykonawca, Wykonawca ten zwolniony jest ze złożenia ww. oświadczenia. Oferta musi ponadto zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy z uwzględnieniem informacji zawartych we wzorze formularza oferty (Załącznik nr 7 do SIWZ), 2) kosztorysy ofertowe sporządzone w formie uproszczonej zgodnie z poniższymi wytycznymi, wraz z zestawieniem cen materiałów i sprzętu:  muszą zachowywać podział na części i elementy zastosowane w przedmiarach robót,  nie można pomijać i dodawać pozycji przedmiarów, nie można agregować pozycji i nie można ich dzielić,  muszą zawierać co najmniej dla każdej pozycji: numer pozycji, podstawę normatywną wyliczenia nakładów rzeczowych, opis pozycji, ilość i rodzaj jednostki obmiarowej, cenę jednostkową netto pozycji z podaniem do dwóch miejsc po przecinku oraz wartość (cena jednostkowa razy ilość jednostek obmiarowych) netto dla wszystkich jednostek w pozycji z podaniem do dwóch miejsc po przecinku,  każdy dział kosztorysu należy podsumować,  końcowe podsumowanie kosztorysu musi uwzględniać wartość podatku VAT i będzie stanowić wartość kosztorysu ofertowego (cenę oferty). Cena oferty powinna być podana z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku,  wybrane przez Wykonawcę materiały, wyroby lub urządzenia do zastosowania przy realizacji i wycenie przedmiotu zamówienia muszą posiadać, co najmniej taką wartość techniczną, użytkową, estetyczną, jakiej wymagał Zamawiający w specyfikacji oraz muszą zgodnie z prawem być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Określenie w ofercie nazwy, producenta lub innych parametrów charakteryzujących wybrany przez Wykonawcę produkt jest wiążące przy spełnieniu ww. wymogów,  Wykonawca uprawniony jest do stosowania upustów tylko poprzez ich wkalkulowanie w ceny lub narzuty przyjęte i użyte przy kosztorysowym wyliczeniu ceny oferty, w każdej cenie jednostkowej netto kosztorysu,  Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenach kosztorysów koszty bezpośrednie (roboczo-godzinę, materiały wraz z kosztami zakupu, sprzęt) oraz narzuty (koszty pośrednie i zysk),  Wykonawca zobowiązany jest podać przyjęte do kosztorysowania następujące dane: stawkę Roboczo-godziny, procent Kosztów pośrednich oraz procent Zysku. 3) kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4) oświadczenia i dokumenty zgodnie z wymogami wskazanymi w Rozdziale 6 SIWZ, 5) dokument, o którym mowa w ust. 8 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy), 6) informację o podwykonawcach zgodnie z Rozdziałem 3 ust. 10 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach