Przetargi.pl
Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2020/2021

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 782 62 98 , fax. 0-22 768 35 65
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
    ul. Kościuszki 15
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 782 62 98, fax. 0-22 768 35 65
    REGON: 11840059000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiata.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock do szkół w roku szkolnym 2020/2021. 3.1 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów i wychowanków z terenu Miasta i Gminy Serock objętych obowiązkiem dowożenia do szkół i przedszkoli w dniach, w których będą realizować obowiązek szkolny lub przedszkolny. W roku szkolnym 2020/2021 zakładamy maksymalnie 188 dni dowozu w części zamówienia III, IV, V. 3.2 Pod pojęciem dowożenia uczniów rozumie się dowożenie i odwożenie uczniów do szkół wg rozkładów jazdy stanowiących załączniki nr 1c, 1d, 1e z zastrzeżeniem możliwości zmiany godzin kursów dowożenia i odwożenia wynikających z realnego zapotrzebowania. 3.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: 1. Część III. Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Jadwisinie, ul. Szkolna 46 i Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej z miejscowości: Karolino, Stasi Las, Jadwisin, Borowa Góra, Dosin, Marynino, Ludwinowo Zegrzyńskie, Dębinki, Wola Kiełpińska. Szczegółowy opis tras dowożenia znajduje się w załączniku 1c do SIWZ. 2. Część IV. Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Zegrzu, ul. Oficerska 3 z miejscowości: Dosin, Skubianka, Jachranka, Borowa Góra, Jadwisin, Stasi Las, Jadwisin, Zegrze Południowe, Zegrze. Szczegółowy opis tras dowożenia znajduje się w załączniku 1d do SIWZ. 3. Część V. – 3 linie dowożenia. Linia 1. Dowożenie od 8 do 12 uczniów niepełnosprawnych, ale sprawnych ruchowo, będących mieszkańcami gminy do Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 69 z podjazdem do Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Legionowie, ul. Targowa 73A; 3 dni w tygodniu. Linia 2. Dowiezienie 1 ucznia niepełnosprawnego, ale sprawnego ruchowo do Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Pod Fiołkami”, w Nasielsku przy ul. Ogrodowej 9 oraz uczniów do Szkoły Podstawowej w Serocku, ul. Pułtuska 68 z Serocka ul. Leśna i ul. Moczydło i do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej z miejscowości: Dębinki, Marynino, Karolino, Ludwinowo Zegrzyńskie. Linia 3. Dowożenie od 6 do 7 uczniów niepełnosprawnych, ale sprawnych ruchowo do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pułtusku przy ul. Tysiąclecia 12, oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Wyszkowie, ul. Zakolejowa 15a, Szkoły Podstawowej w Wyszkowie, ul. Geodetów 45A. Szczegółowy opis tras dowożenia – rozkład jazdy, znajduje się w załączniku 1e do SIWZ 3.4 Wykonawca będzie świadczył usługi wg. rozkładu jazdy stanowiącego załącznik do SIWZ. Godziny kursów przyjazdu i odjazdu autobusów szkolnych uzależnione będą od planu lekcji uczniów uprawnionych do dowozu. 3.5 Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności uzasadniających wprowadzenie ewentualnych zmian w rozkładzie jazdy (np. zmiana godzin dowożenia, zmiana trasy dowożenia, inne zdarzenia losowe itp.). Wykonawca może zaproponować Zamawiającemu zmiany w rozkładzie jazdy, jeżeli będzie to korzystne dla przewożonych uczniów i wprowadzić je po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 3.6 Zamawiający zastrzega możliwość odwołania poszczególnych kursów lub całkowitego odwołania dowozów w konkretne dni, wynikające ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności. 3.7 W części zamówienia III, IV Wykonawca w ramach umowy, zaplanuje nieodpłatne przewozy uczniów na wyjazdy edukacyjno – kulturalne, konkursy, na basen w związku z realizacją programu nauki pływania itp. w dniach od poniedziałku do piątku oraz na gminne zawody sportowe także w soboty, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, min. 30 km a maks. 50 km miesięcznie, przy czym wykonany kurs liczony jest jako odległość ze szkoły do celu i z powrotem. Zadeklarowana ilość kilometrów w ramach nieodpłatnych przewozów uczniów stanowi kryterium oceny ofert. W przypadku niewykorzystania limitu kilometrów, niewykorzystana liczba kilometrów przechodzi na następne miesiące. 3.8 Części zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.9 Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia tj. maksymalnej liczby części zamówienia lub tylko jednej części zamówienia, zapewniając w tym celu odpowiednią ilość pojazdów oraz osób do realizacji zamówienia. 3.10 Miejsce realizacji: 1) Teren Miasta i Gminy Serock – dla zadania częściowego: III, IV. 2) Teren Miasta i Gminy Serock oraz Legionowo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków – dla zadania częściowego nr V. 3.11 Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku kończącego trasę. 3.12 Zamawiający zapewni opiekę nad przewożonymi uczniami, z wyłączeniem opieki nad przewożonymi uczniami niepełnosprawnymi na trasie V linia III. 3.13 Wykonawca zapewnia autobus / pojazd spełniający wymogi bezpieczeństwa do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej, w tym przewożenia osób niepełnosprawnych. 3.14 Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. 3.15 Wykonawca realizuje zamówienie zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. 3.16 Zamawiający zastrzega, iż przewóz uczniów może odbywać się wyłącznie w zakresie zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów specjalnych. 3.17 Wykonawca realizujący zamówienie na trasach III, IV, zobowiązany jest wykonywać usługę autobusem o co najmniej 40 miejscach siedzących łącznie z siedzeniem dla kierowcy, wyposażonym na wszystkich siedzeniach w pasy bezpieczeństwa i rokiem produkcji nie wcześniejszym niż 2007r. 3.18 Wykonawca realizujący zamówienie na trasie V – linia 1 dowożenie do PZSiPS w Legionowie z podjazdem do PZSP w Legionowie, ul. Targowa 73A, linia 2 dowiezienie 1 ucznia do Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Pod Fiołkami”, w Nasielsku przy ul. Ogrodowej 9, oraz do Szkoły Podstawowej w Serocku, ul. Pułtuska 68 z Serocka ul. Leśna i ul. Moczydło, do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej, linia 3 Dowożenie do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pułtusku przy ul. Tysiąclecia 12, oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Wyszkowie, ul. Zakolejowa 15a, Szkoły Podstawowej w Wyszkowie, ul. Geodetów 45A, wykonuje usługę 3 pojazdami w tym: jeden z co najmniej 9 miejscami siedzącymi, łącznie z siedzeniem dla kierowcy, drugi z co najmniej 12 miejscami siedzącymi, łącznie z siedzeniem dla kierowcy, trzeci z 24 miejscami siedzącymi, łącznie z siedzeniem dla kierowcy. Pojazdy muszą być przystosowane pod względem technicznym do przewozu osób niepełnosprawnych, stosownie do rodzaju niepełnosprawności dowożonych uczniów. Pojazdy muszą być wyposażone na wszystkich siedzeniach w pasy bezpieczeństwa i sprawną klimatyzację, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014r. dla linii 1 i 3, a dla linii 2 wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010r. 3.19 W przypadku składania ofert na więcej niż jedną trasę dowożenia uczniów z gminy Serock w roku szkolnym 2020/2021 – Wykonawca musi dysponować odpowiednią liczbą pojazdów, tzn. jeden pojazd może obsługiwać tylko jedną trasę. Powyższa zasada dotyczy każdej z linii w ramach trasy dla części V. 3.20 Wykonawca musi realizować usługi za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia do wykonywania zamówienia, przy czym jeden kierowca może obsługiwać tylko jedną trasę. 3.21 W przypadku trasy V linia III Wykonawca musi zapewnić osobę, która będzie sprawować opiekę nad przewożonymi uczniami, która jest przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej lub medycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U z 2019 r. poz. 2140 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach