Przetargi.pl
Remont i dostosowanie pomieszczeń w celu utworzenia Dziennego Centrum Wsparcia dla Dorosłych Osób Niesamodzielnych w Grudziądzu ukierunkowanego na realizację regionalnej polityki społecznej ze szczególnym uwzględnieniem polityki senioralnej - znak sprawy DRE/1/PN/18

Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Rydygiera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6413400 , fax. 56 4621334
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
    ul. Rydygiera 15/17
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6413400, fax. 56 4621334
    REGON: 87029873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i dostosowanie pomieszczeń w celu utworzenia Dziennego Centrum Wsparcia dla Dorosłych Osób Niesamodzielnych w Grudziądzu ukierunkowanego na realizację regionalnej polityki społecznej ze szczególnym uwzględnieniem polityki senioralnej - znak sprawy DRE/1/PN/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający ubiega się o przyznanie dofinansowania przedmiotowego zamówienia pn.: „Remont i dostosowanie pomieszczeń w celu utworzenia Dziennego Centrum Wsparcia dla Dorosłych Osób Niesamodzielnych w Grudziądzu ukierunkowanego na realizację regionalnej polityki społecznej ze szczególnym uwzględnieniem polityki senioralnej” ze środków pomocowych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej oraz wykonanie przedmiotowego remontu w formule „zaprojektuj i wybuduj” – na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU). Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy 1) sporządzenie w 5 egzemplarzach dokumentacji projektowej, w tym specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, a także uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę oraz dokumentów niezbędnych do podpisania umów przyłączenia do sieci zamontowanych przez Wykonawcę instalacji, 2) wykonanie robót budowlano – montażowych oraz instalacyjnych zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową wraz z uzyskaniem wymaganych decyzji odpowiedzialnych organów, w tym pozwolenia na użytkowanie. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Dywizjonu 303 nr 4, 86-300 Grudziądz. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiotowe roboty, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy czynności objętych przedmiotowym zamówieniem, tj. robót budowlanych, instalacyjnych elektrycznych, instalacyjnych sanitarnych. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, imiennego wykazu ww. osób wraz z określeniem wykonywanych przez nie czynności oraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na podstawie umowy o pracę i podaniem rodzaju umowy o pracę (umowa na czas określony/ nieokreślony, wymiar etatu). Oświadczenie powinno zawierać ponadto dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Analogiczny wykaz osób wraz z oświadczeniem dotyczącym zatrudnienia ww. osób na podstawie umowę o pracę i nie zaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w terminie 7 dni, na każde żądanie Zamawiającego. Powyższy obowiązek dotyczy również wszystkich podwykonawców uczestniczących w realizacji przedmiotowej usługi. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę / Podwykonawcę faktu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający w trakcie realizacji umowy, uprawniony jest do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób świadczących przedmiotową usługę. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanego dokumentu w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiotową usługę i obłożone będzie sankcją wskazaną w pkt. XVI. § 7 ust. 1 pkt. e). Za niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiotową usługę, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci możliwości odstąpienia od umowy, obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w pkt. XVI. § 7 ust. 1 pkt. e) W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca musi dołączyć: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 1) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) - dokumenty należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Formularz ofertowy – wg formularza załączonego do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału 4) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie - w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach odpowiednio w oświadczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2, o których mowa powyżej. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 1, o którym mowa powyżej .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach