GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK ogłasza przetarg
- Adres: 87-720 Ciechocinek, ul. Mikołaja Kopernika 19
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK
ul. Mikołaja Kopernika 19
87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 910866399 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie projektu technicznego wielobranżowego dla zadania: „Budowa Przedszkola Samorządowego nr 2 im. Kubusia Puchatka przy ul. Wierzbowej w Ciechocinku" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac do wykonania obejmuje (w wersji papierowej i elektronicznej) następujące elementy: a) Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, b) Uzyskanie map dla celów projektowych,c) Wykonanie badań geotechnicznych niezbędnych do prawidłowego posadowienia obiektu,d) Uzyskanie warunków technicznych dla projektowanych sieci,e) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień wraz z uzgodnieniem konserwatorskim i pozwoleniem na budowę nowego obiektu i rozbiórkę istniejącego,f) Pozostałe dokumenty niezbędne do uzyskania stosownych zezwoleń na realizację inwestycji,g) Koncepcja projektowa wymagająca zatwierdzenia przez Zamawiającego,h) Projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2022.1679 t.j. ze zm.), łącznie z projektem zagospodarowania terenu z dostosowaniem do istniejącej infrastruktury (dla uzyskania pozwolenia na budowę) i) Projekt techniczny wielobranżowy wraz z przyłączami w każdej branży zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych z dostosowaniem do istniejącej infrastruktury, w tym:- branża architektoniczna,- branża konstrukcyjna,- branża instalacji wod.-kan.,- branża instalacji c.o. (w tym ogrzewanie podłogowe: pompa ciepła, instalacja fotowoltaiczna + alternatywne ogrzewanie gazowe),- branża instalacji wentylacji i klimatyzacji,- branża instalacji elektrycznych (w tym system kontroli dostępu, instalacja internetowa),- technologia kuchni,- aranżacja wnętrz,- zagospodarowanie terenu,- plac zabaw,j) Uwzględnienie w projekcie wszelkich rozwiązań niezbędnych dla prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania obiektu,k) Uzgodnienia BHP, P-POŻ, Inspekcja Sanitarna, Ergonomii,l) Nadzór autorski,m) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,n) Kosztorysy inwestorskie i ofertowe wraz z przedmiarem robót,o) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),p) Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego,q) Pozostałe dokumenty niezbędne do uzyskania stosownych zezwoleń na realizację inwestycji,r) Oświadczenie o kompletności dokumentacji z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.Jednemu Wykonawcy podlega cały zakres prac objęty zamówieniem. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych..Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 20. Warunki udziału w postępowaniuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące:a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniub) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 dokumentację projektowo – kosztorysową budowy obiektu użyteczności publicznej, na którą została wydana decyzja o pozwoleniu na budowę.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje lub w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami odpowiedzialnymi za projektowanie, posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń (wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), w specjalnościach objętych zakresem projektu, co najmniej po jednej osobie w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie.d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż:1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 50.000,00 zł,W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi być spełniony łącznie przez wykonawców;e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 ustawy Pzp;Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Jeżeli Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe Podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 118 Ustawy zobowiązany jest podać nazwę (firmę) Podwykonawcy, a także aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że podwykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;UWAGA:Wraz z ofertą wykonawca składa:Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 125 ust. 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp, natomiast przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 21 niniejszej specyfikacji, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ust. 1 i 2
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Opracowanie dokumentacji projektowej dla odbudowy dworu potomków Marcello Bacciarellego - malarza ostatniego Króla Polski Stanisława Augusta Poniatowskiego”
Dodano: 2024-04-25 - 18/PA/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na wykonanie remontu (termomodernizacji) budynku mieszkalnego przy ul. H. Sienkiewicza 50 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-04-11 - 15/PA/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na roboty rozbiórkowe budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy (ROM-3)
Dodano: 2024-03-01 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa amfiteatru w Nakle nad Notecią”
Dodano: 2023-11-13 - Opracowanie wielobran dokum proj dla zad inwest pn. "Przebudowa, remont i wyposażenie bud nr 4 przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29 na potrz różn form mieszkaln, w tym mieszkan trening i wspomagane".
Dodano: 2023-11-11 - Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” - sprawa nr 58/2023
Dodano: 2023-09-11 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Wzrost ożywienia społeczno-gospodarczego Kruszwicy poprzez rozbudowę infrastruktury turystycznej wokół jeziora Gopło – budowa przystani wodnej”
Dodano: 2023-08-23 - Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” - sprawa nr 58/2023
Dodano: 2023-07-21 - Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy.
Dodano: 2023-04-20 - 9/PA/2023 Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej termomodernizacje budynków mieszkalnych położonych w Bydgoszczy
Dodano: 2023-03-07