Przetargi.pl
Remont i dostosowanie części pomieszczeń w budynkach szkolnych B, D i E przy ul. Zdrojowej 32-34 w Polanicy-Zdroju na potrzeby realizacji zadania pn. ”Utworzenie lub wyposażenie Domu „SENIOR +”

Gmina Miejska Polanica-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 680 600 , fax. 0-74 86 810 46
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Polanica-Zdrój
    ul. Dąbrowskiego 3
    57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 680 600, fax. 0-74 86 810 46
    REGON: 89071794100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.polanica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i dostosowanie części pomieszczeń w budynkach szkolnych B, D i E przy ul. Zdrojowej 32-34 w Polanicy-Zdroju na potrzeby realizacji zadania pn. ”Utworzenie lub wyposażenie Domu „SENIOR +”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamierzenie inwestycyjne dotyczy dostosowania części pomieszczeń w budynkach szkolnych B, D i E uwzględniające potrzeby osób niepełnosprawnych. Zakres prac budowlanych obejmuje: ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE • Otwory w ścianach murowanych -ułożenie nadproży prefabrykowanych • Podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym • Ścianki działowe z bloczków gazobetonowych grubości 12 cm • Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne • Podkłady betonowe na stropie • Warstwy wyrównawcze pod posadzki • Licowanie ścian płytkami glazury • Tynki wewnętrzne zwykłe kat. IV • Obsadzenie prefabrykowanych podokienników, • Montaż drzwi drewnianych z obróbką obsadzenia • Montaż drzwi aluminiowych • Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych • Posadzki z wykładzin PCV • gruntowanie ścian i sufitów • Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków gładkich wewnętrznych PLATFORMA SCHODOWA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH - dostawa i montaż urządzeń platformy INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE • Wykonanie remontu modernizacyjnego wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej poszczególne pomieszczenia z instalacja oświetleniową – 1 kpl INSTALACJA CENTRALNE OGRZEWANIE • Wykonanie remontu modernizacyjnego wewnętrznej instalacji c.o. – 1 kpl INSTALACJE WODOCIAGOWE I SANITARNE • Wykonanie remontu modernizacyjnego instalacji sanitarnej i wodociągowej wewnętrznej (ciepłej i zimnej), w tym montaż kompletnych sanitariatów, umywalek, kabin natryskowych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo oraz wykonanie wentylacji mechanicznej – 1 kpl POCHYLNIE DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH • Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) • Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości pochylni • Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej • Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna • Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna • Obrzeża betonowe wystające • Nawierzchnie z kostki betonowej grubość 8 cm Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 20.09.2019 r. do godziny 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - formularz ofertowy, załącznik nr 2 , 3 , Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują prace fizyczne na terenie budowy w realizacji przedmiotu budowy. Wykonawca złoży stosowne o świadczenie w tym zakresie załącznik nr 7B do SIWZ. Załącznik nr 5 - przynależność do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach