Przetargi.pl
Remont i docieplenie elewacji oraz remont dachu, polegający na wymianie pokrycia, budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z przebudową pochylni dla nps i schodów zewnętrznych przy ulicy Planowej 15A w

Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Waryńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 384 65 08 , fax. 48 362 73 02
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o.
    Waryńskiego 16 A
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 384 65 08, fax. 48 362 73 02
    REGON: 67070447500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rtbs.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i docieplenie elewacji oraz remont dachu, polegający na wymianie pokrycia, budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z przebudową pochylni dla nps i schodów zewnętrznych przy ulicy Planowej 15A w
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i docieplenie elewacji oraz remont dachu, polegający na wymianie pokrycia, budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z przebudową pochylni dla nps i schodów zewnętrznych przy ulicy Planowej 15A w Radomiu. 2. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. Remont dachu obejmujący pokrycie dachu blachą dachówkową z wymianą obróbek blacharskich dachu, wymianą orynnowania, wymianą instalacji odgromowej, wymianą wyłazu dachowego, 2.1.1. Wymiana części odeskowania połaci dachowej nie nadającej się do użytku; 2.1.2. Pokrycie dachu blacho dachówką; 2.1.3. Montaż ław i stopni kominiarskich; 2.1.4. Montaż płotków śnieżnych na całej długości po obu stronach dachu; 2.1.5. Remont kominów; 2.1.6. Montaż nowego systemowego wyłazu dachowego; 2.2. Remont balkonów z wykonaniem hydroizolacji i z termomodernizacją; 2.2.1. Roboty rozbiórkowe; 2.2.2. Wykonanie szlichty spadkowej pod izolację z papy; 2.2.3. Wykonanie hydroizolacji na płycie i na posadzce betonowej; 2.2.4. Wykonanie posadzki betonowej i ułożenie płytek; 2.2.5. Czyszczenie i zabezpieczenie skorodowanego zbrojenia; 2.2.6. Naprawa konstrukcji żelbetowej płyt balkonowych; 2.3. Remont schodów zewnętrznych i pochylni; 2.3.1. Roboty rozbiórkowe; 2.3.2. Wykonanie nowych schodów i pochylni z kostki betonowej; 2.4. Malowanie; 2.4.1. Malowanie balustrad: balkonowych i muru oporowego farbą olejną; 2.4.2. Malowanie stolarki okiennej farbą olejną; 2.4.3. Malowanie elementów stalowych; 2.4.4. Malowanie złącza kablowego; 2.4.5. Odnowienie drzwi wejściowych; 2.5. Balustrady metalowe; 2.5.1. Przespawanie wypełnień (ramek) balustrad balkonowych; 2.5.2. Montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej pochylni i schodów wejściowych do budynku; 2.6. Elementy ślusarsko kowalskie; 2.6.1. Montaż stalowych wycieraczek i skrobaczek; 2.6.2. Uchwyty do flag; 2.6.3. Montaż nowych daszków nad balkonami ostatniej kondygnacji; 2.7. Elewacja; 2.7.1. Wykonanie dodatkowego docieplenia styropianem wg dokumentacji i przedmiarów; 2.7.2. Wykonanie nowych obróbek blacharskich, gzymsów i balkonów; 2.7.3. Wykonanie nowych parapetów okiennych; 2.7.4. Naprawa spękanych ścian poprzez ich spięcie, oraz uzupełnienie ubytków ścian; 2.7.5. Wymiana opraw oświetleniowych nad wejściami do klatek; 2.8. Instalacja odgromowa; 2.8.1. Demontaż starej instalacji odgromowej i odtworzenie; 2.8.2. Badania i pomiary instalacji odgromowej; 2.9. Instalacja domofonowa; 2.9.1. Wymiana elektrozaczepów w drzwiach; 2.9.2. Wymiana istniejących paneli zewnętrznych i unifonów w mieszkaniach; 2.9.3. Sprawdzenie i pomiar skuteczności działania instalacji; 2.10. Roboty zewnętrzne; 2.10.1. Remont jezdni wewnętrznej z wymianą krawężników oraz całościowym przełożeniem kostki betonowej i nowym wyprofilowaniem; 2.10.2. Remont opaski wokół budynku; 2.10.3. Remont murka oporowego i malowanie balustrady; 2.10.4. Przełożenie kostki chodników i placu gospodarczego z nowym wyprofilowaniem i wymianą uszkodzonych elementów; 2.10.5. Wykonanie nowego otoku (odgromówka) budynku lub wbicie szpilek w gruncie; 2.10.6. Uzyskanie pozytywnej opinii kominiarskiej dotyczącej wszystkich przewodów kominowych budynku po zakończeniu robót remontowych; 2.11. Inne prace uzupełniające; 2.12. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia ww. zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 3. Ważniejsze parametry budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Planowej 15A: 3.1. Kubatura – 10551,00 m3, 3.2. Pow. użytkowa – 1991,98 m2, 3.3. Pow. mieszkalna – 1885,34 m2, 3.4. Pow. zabudowy – 648,65 m2, 3.5. Liczba mieszkań – 36, 3.6. Liczba kondygnacji – 4, 3.7. Szerokość – 56,78 m, 3.8. Długość – 13,71 m, 3.9. Wysokość przed wejściem głównym do budynku do kalenicy – 15,97-16,09 m. 4. Ww. zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz opinią ornitologiczną z elementami analizy chiropterologicznej. UWAGA I: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający – zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp – wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). UWAGA II: Koszty sprawowania nadzoru ornitologicznego ponosi Zamawiający. 5. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany materiałów i stosowanych technologii przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, np. okoliczności: 5.1. Powodujące obniżenie kosztów ponoszonych na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia. 5.2. Powodujące poprawienie parametrów technicznych. 5.3. Wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i stosowanych technologii przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów. 6. Użyte materiały, konstrukcje, urządzenia, instalacje i stosowane technologie winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 7. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nieobjęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 7.1. Uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy: a. związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji, b. innych – niezbędnych przy realizacji zadania. 7.2. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 7.3. Uporządkowanie terenu budowy (usunięcie i wywiezienie gruzu oraz resztek materiałów budowlanych) oraz pozostawienie całego terenu robót w stanie nadającym się do użytkowania. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i obowiązujące przepisy. 8. Wymagania dotyczące gwarancji: 8.1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata. 8.2. Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi udzielonemu przez Wykonawcę. 9. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia: 9.1. W trakcie prowadzenia prac Wykonawca będzie organizować roboty w sposób umożliwiający dokonanie ich odbioru. 9.2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania robót w taki sposób, aby nie stwarzać utrudnień mieszkańcom i służbom technicznym administracji. 9.3. Wykonawca winien oznaczyć i zabezpieczyć terenu budowy oraz zapewnić na terenie wykonywanych robót, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należyty ład, porządek, zorganizować zaplecze budowy w tym wc dla pracowników, ochronę znajdujących się na terenie robót obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymać ich w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu robót usunąć poza teren budowy wszelkie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawić cały teren robót czysty i nadający się do użytkowania. 9.4. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni w okresie realizacji robót i po ich zakończeniu wywóz śmieci powstałych z własnej i podwykonawców działalności i wykonywanych przez nich robót i usług oraz nie dopuści do przekroczenia dopuszczalnych norm w ściekach, pochodzących z własnej i podwykonawców działalności i wykonywanych przez nich robót i usług, odprowadzonych do kanalizacji miejskiej. 9.5. Koszty korzystania z wody i energii elektrycznej obciążają Wykonawcę i będą rozliczane na podstawie odczytów podliczników. Zamawiający wskaże miejsce poboru wody i energii elektrycznej. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia. 10.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 10.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 10.4. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania wymagań i obowiązków określonych w umowie oraz wynikających z przepisów prawa. 10.5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Wymagania dotyczące zamówienia: 11.1. Wszystkie roboty winny być realizowane zgodnie obowiązującymi normami, przepisami bhp, ppoż. i zgodnie z wymogami SIWZ. 11.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem, w tym między innymi ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r., poz. 1614 z późn. zm.). 12. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie wykonywania robót oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa). 13. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia, jak również w jego realizacji, nie zatrudniał pracowników Zamawiającego i nie współpracował z nimi w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz. 419 i 1637).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który powołuje się na zdolności zawodowe innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania przez Wykonawcę, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio oświadczenia na drukach (w pkt II), o których mowa w ust. 1 pkt 1.1 i 1.2 Rozdziału XI SIWZ. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać w szczególności: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, zrealizuje prace roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Potwierdzenie wpłaty wadium w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu (w formie oryginału bądź kserokopii przelewu) lub w przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej – dokument wystawiony na rzecz Zamawiającego (w formie oryginału) 5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. XVII ust. 4 w niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy). 6. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 2 pkt 2.3. SIWZ (o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów) wg załącznika nr 4 do SIWZ 7. Zestawienie kosztów wg załącznika nr 4 do oferty. 8. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369). Wzór oświadczenia określony jest w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. 9. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Zamawiający informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) zamieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert. Obowiązek złożenia odpowiedniego oświadczenia w wymaganym terminie w pełni obciąża Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach