Przetargi.pl
Remont i docieplenie budynku Ośrodka Zdrowia w Radzicach Dużych.

Gmina i Miasto Drzewica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-340 Drzewica, ul. Staszica 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 048 3756794 , fax. 048 3756641
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Drzewica
    ul. Staszica 22 22
    26-340 Drzewica, woj. łódzkie
    tel. 048 3756794, fax. 048 3756641
    REGON: 67022410800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzewica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i docieplenie budynku Ośrodka Zdrowia w Radzicach Dużych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu budynku Ośrodka Zdrowia w Radzicach Dużych Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie n/w robót: - naprawa pokrycia dachowego przez jednokrotne pokrycie papą termozgrzewalną ( 312,17 m? ) - wymianę orynnowania, obróbek blacharskich oraz instalacji odgromowej, - izolacja cieplna stropodachu granulatem z wełny mineralnej o grub. 20 cm ( 296,41m?), - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV i aluminium (111,67m?), - docieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 12 cm ( 478,72 m?), - remont tarasu (14,4 m?) i daszków ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wpłaty wadium w wysokości 5.000zł ( pięć tysięcy złotych) należy dokonać przelewem na konto Gminy i Miasta w Drzewicy BS Przysucha oddział Drzewica nr 62914510114000015620000002 w terminie do dnia 14.07.2009 r. do godz. 12.00. Wadium należy wnieść zgodnie z zasadami określonymi w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formie innej niż pieniądz należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy ( II piętro ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze, Ponadto wartość każdego z tych zamówień musi wynosić co najmniej 0,25 mln zł netto. c) dysponują potencjałem technicznym lub będą dysponować potencjałem technicznym, d) dysponują osobami lub będą dysponować osobami (uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia) zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej. Osoby te muszą wykazać również aktualną przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiadają potwierdzoną przez Bank zdolność kredytową umożliwiającą realizację tego zadania (w wysokości min. równej kwocie brutto ceny ofertowej )oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (suma gwarancyjna) w wysokości co najmniej 0,25 mln zł. f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW : 1. oświadczenia wg art. 22 ust. 1 ( załącznik nr 2), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia, w wykazie należy wskazać osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez te osoby właściwych uprawnień zawodowych oraz aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 3 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , ze wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze. Ponadto wartość każdego z tych zamówień musi wynosić co najmniej 0,25 mln zł netto. Do każdego wykazanego zamówienia należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie tych zamówień z należyta starannością. 8. wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia których wykonanie powierzy podwykonawcom, lub złoży oświadczenie że nie będzie korzystał z usług podwykonawców. 9. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( wysokość ubezpieczenia co najmniej 0,25 mln zł) 10. informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 11. oświadczenie, że wykonawca : a. zapoznał się z dokumentacja techniczną ; b. zapoznał się z terenem budowy ; c. akceptuje postanowienia załączonego wzoru umowy ; d. udzieli 3 - letniej gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe. 12. dowód wpłaty wadium a. kserokopia dowodu wniesienia wadium. Dokumenty o których mowa w punkcie X i XI należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub w/w dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości, nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, które informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzewica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach