Przetargi.pl
Remont i adaptacja sal lekcyjnych z przeznaczeniem na laboratoria w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Pile i w Zespole Szkół Ekonomicznych w Pile

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2013-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja sal lekcyjnych z przeznaczeniem na laboratoria w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Pile i w Zespole Szkół Ekonomicznych w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oznaczone tytułem: Remont i adaptacja sal lekcyjnych z przeznaczeniem na laboratoria w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Pile i w Zespole Szkół Ekonomicznych w Pile. 2. Należy wyremontować i zaadaptować z przeznaczeniem na laboratoria dwie sale lekcyjne z zapleczami w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Pile i dwie sale lekcyjne z zapleczami w Zespole Szkół Ekonomicznych w Pile. Zamówienie wykonywane jest na potrzeby projektu Czas zawodowców - wielkopolskie kształcenie zawodowe, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Roboty wykonane w ramach zamówienia stanowią wkład własny Powiatu Pilskiego w realizację projektu. 3. W ramach zadania należy wykonać: - roboty rozbiórkowe, - wymianę instalacji elektrycznej, - montaż osprzętu oświetleniowego, - szpachlowanie ścian, malowanie, - wymianę wykładzin podłogowych na antystatyczne, - montaż stolarki drzwiowej. 4. Zamówienie nie obejmuje wykonania prac związanych z remontem sanitariatów męskich zlokalizowanych w piwnicy objętych dokumentacją projektową, wchodzącą w skład Załącznika nr 6 do SIWZ. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, odpowiedzialnym ze realizację robót. 8. Wykonawca nie może zaoferować terminu rękojmi za wady oraz gwarancji na wykonane roboty budowlane krótszego niż 36 miesięcy a na wbudowaną stolarkę 60 miesięcy. W przypadku, gdy producent udziela gwarancji na okres dłuższy niż określony powyżej obowiązuje gwarancja producenta. 9. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 10. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11. Ze względu na to, że roboty będą się odbywały w funkcjonujących budynkach szkół, Zamawiający ma następujące wymagania: - gruz i odpadki muszą być wywożone na bieżąco, - Zamawiający wymaga stałego nadzoru prowadzonych robót, - w czasie trwania lekcji nie należy wykonywać robót, przy realizacji których powstaje hałas. 12. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną osobną fakturę VAT/rachunek za każdy obiekt objęty zamówieniem. Wykonawca do wystawionej faktury VAT/rachunku dołączy oświadczenie o uiszczeniu wszelkich wymaganych wierzytelności przysługujących podwykonawcom, powstałych w związku z realizacją robót będących przedmiotem zamówienia; - zapłata faktury uwarunkowana będzie bezusterkowym protokolarnym odbiorem końcowym robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego). Protokół odbioru musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego. - termin zapłaty faktury/rachunku - do 21 dni od dnia doręczenia faktury/rachunku Płatnikowi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach