Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie na cele rehabilitacji społecznej i leczniczej wraz z rozbudową DPS o windę zewnętrzną oraz przebudowę tarasu zadaszonego

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2014-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie na cele rehabilitacji społecznej i leczniczej wraz z rozbudową DPS o windę zewnętrzną oraz przebudowę tarasu zadaszonego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Adaptacja pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej w Rzadkowie na cele rehabilitacji społecznej i leczniczej wraz z rozbudową DPS o windę zewnętrzną oraz przebudowę tarasu zadaszonego. 2. Dom Pomocy Społecznej w Rzadkowie przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie - dysponuje 66 miejscami stałego pobytu, siedzibą Domu jest wieś Rzadkowo, gmina Kaczory. Dom ma charakter stacjonarny zapewniający całodobową opiekę. 3. Zakres prac obejmuje m. in.: - roboty rozbiórkowe, - roboty zbrojarsko - betoniarskie, - wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń sanitarnych, - wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu, - wymianę stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworów drzwiowych, - wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów wraz z malowaniem, - wykonanie izolacji poziomych przeciwwilgociowych i termicznych, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, - wykonanie obłożenia ścian z płytek ceramicznych, - wykonanie konstrukcji drewnianej zadaszenia tarasu, - budowę podjazdu dla niepełnosprawnych, - budowę szybu windowego zewnętrznego, - montaż kabiny windy, - wykonanie systemu oddymiania, - wykonanie pomiarów i sprawdzenie szczelności instalacji, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Ze względu na to, że roboty będą się odbywały w funkcjonującym budynku, Zamawiający ma następujące wymagania dotyczące realizacji prac: - gruz i odpadki muszą być wywożone na bieżąco, - należy zabezpieczyć folią sprzęt stanowiący własność domu, - należy zabezpieczyć wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt elektryczny przed dostępem osób niepowołanych, - po zakończeniu prac wszystkie nie podlegające robotom elementy budynku i jego wyposażenie należy doprowadzić do stanu pierwotnego, - każdego dnia po zakończeniu prac należy uporządkować teren robót. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z prowadzonymi robotami. Zamawiający wymaga stałego nadzoru prowadzonych robót. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia. 7. Wykonawca nie może zaoferować terminu rękojmi za wady oraz gwarancji na wykonane roboty budowlane krótszego niż 36 miesięcy a na wbudowaną stolarkę 60 miesięcy. 8. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ - części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zatrudni podwykonawców nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 5 do SIWZ. 9. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi trzy faktury VAT za części robót wynikające z harmonogramu robót i płatności. Do każdej faktury VAT musi być dołączony protokół odbioru wykonanych robót potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego, do ostatniej faktury musi być dołączony bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót, - wartość ostatniej faktury nie może być niższa niż 40% ceny oferty, - termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi, - wystawienie i zapłata faktur uwarunkowana jest rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami. 10. Harmonogram robót i płatności: - harmonogram powinien zawierać rzeczowo - finansowy postęp robót. W harmonogramie należy uwzględnić trzy płatności; - przy sporządzaniu harmonogramu należy wziąć pod uwagę warunki zapłaty określone w pkt. 3.9. SIWZ; - z harmonogramu powinna jednoznacznie wynikać wartość faktur; w przypadku zmiany umowy na skutek zmiany wynagrodzenia, Wykonawca uaktualni harmonogram; - harmonogram robót i płatności będzie stanowił załącznik do umowy; - wybrany Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć harmonogram robót i płatności najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wysokość wadium wynosi: 15 000 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach