Gmina Dąbie ogłasza przetarg
- Adres: 62-660 Dąbie, Plac Mickiewicza
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2710073 w. 112 , fax. 632 710 086
- Data zamieszczenia: 2019-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbie
Plac Mickiewicza 1
62-660 Dąbie, woj. wielkopolskie
tel. 063 2710073 w. 112, fax. 632 710 086
REGON: 31101907100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:dabie.nowoczesnagmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i adaptacja obiektów poprzemysłowych w Dąbiu na potrzeby funkcjonowania podmiotu ekonomii społecznej oraz nowe funkcje gospodarcze, edukacyjne i kulturalne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania, Remontu i adaptacji obiektów poprzemysłowych w Dąbiu na potrzeby funkcjonowania podmiotu ekonomii społecznej oraz nowe funkcje gospodarcze, edukacyjne i kulturalne zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięć, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres: 1.1. w ramach zadania „zaprojektuj”: a)wykonanie dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy) remontu i adaptacji obiektów poprzemysłowych w Dąbiu na potrzeby funkcjonowania podmiotu ekonomii społecznej oraz nowe funkcje gospodarcze, edukacyjne i kulturalne wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim, b)pozyskanie opinii, uzgodnień, decyzji, zatwierdzeń itp. wymaganych przepisami prawa, Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w tych postępowaniach, c)zapewnienie nadzoru autorskiego. 1.2.w ramach zadania „wybuduj” – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w zakresie określonym w programie funkcjonalno-użytkowym. Dokumentacja projektowa jest chroniona prawem autorskim. Wykonawca w ramach wynagrodzenia przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1191 z późn. zm.) do dokumentacji projektowej, powstałej w wyniku wykonania umowy, a w szczególności prawo do wyłącznego i nieograniczonego w czasie korzystania przez Zamawiającego w następującym zakresie: a)używania i wykorzystywania w całości lub w części, b)utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzania określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową. Wykonawca sporządzi dokumentację w następującej formie i ilościach: a)dokumentację projektową (projekt wykonawczy oraz przedmiar robót) w wersji tradycyjnej (papierowej) w 4 egz. oraz elektronicznej w formacie *.pdf w 1 egz., b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji tradycyjnej (papierowej) w 2 egz. oraz elektronicznej w formacie *.pdf w 1 egz., c)kosztorys inwestorski w wersji tradycyjnej (papierowej) w 1 egz. oraz elektronicznej w formacie *.pdf w 1 egz., Zadanie zlokalizowane jest w obszarze historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 409/Wlkp/A z 1.09.2006 roku. Osoba kierująca robotami budowlanymi winna posiadać kwalifikacje o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Wykonawca zobowiązany jest także uzgodnić rozwiązania projektowe z organem właściwym do spraw ochrony konserwatorskiej i archeologicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł. 3.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Witkowie Oddział Dąbie 04853810120200068020000015 z dopiskiem ,,Wadium – Remont i adaptacja obiektów poprzemysłowych w Dąbiu" - wadium wniesione w tej formie musi wpłynąć na konto zamawiającego do momentu upływu terminu składania ofert, przelew środków musi być dokonany z konta na konto; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja infrastruktury technicznej – system klimatyzacji w Sielinku
Dodano: 2023-10-10 - „Przebudowa z rozbudową budynku remizy OSP Hilarów o pomieszczenia świetlicy wiejskiej”
Dodano: 2020-10-09 - „Szatnia na Medal” w Gminie Sieraków
Dodano: 2020-04-20 - Muzeum Rybactwa Śródlądowego i Ochrony Wód przy Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy Sieraków
Dodano: 2020-02-24 - „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy Centrum Aktywności Lokalnej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Łuszczanowie - II ETAP”
Dodano: 2020-01-30 - Rozbudowa i modernizacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Śrem w 2020 r.
Dodano: 2020-01-15 - Budowa wieży przeciwpożarowej w leśnictwie Zacisze
Dodano: 2019-12-05 - Wykonanie remontu mostu w ciągu drogi gminnej - ul. Lipowa (dz. 304) przez rzekę Czarna (dz.307,309/4) w miejscowości Okonek
Dodano: 2019-10-08 - Wykonanie remontu mostu w ciągu drogi gminnej - ul. Lipowa (dz. 304) przez rzekę Czarna (dz.307,309/4) w miejscowości Okonek
Dodano: 2019-09-20 - Budowa dwóch zjazdów na tereny zielone na dz. nr 105/13 obręb Białężyce gm. Września, wzdłuż drogi krajowej nr 92 (II postępowanie)
Dodano: 2019-08-28