Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-643 Łódź, ul. Żeligowskiego 32/34
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6332346 , fax. 042 6332346
- Data zamieszczenia: 2014-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi
ul. Żeligowskiego 32/34 32/34
90-643 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6332346, fax. 042 6332346
REGON: 01251326200124 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego rolników
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i adaptacja lokalu nr 1, położonego w Wieluniu, przy ul. Sieradzkiej 56A, na potrzeby siedziby Placówki Terenowej KRUS w Wieluniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na wykonaniu zadania, pod nazwą: Remont i adaptacja lokalu nr 1, położonego w Wieluniu, przy ul. Sieradzkiej 56A, na potrzeby siedziby Placówki Terenowej KRUS w Wieluniu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający wskazał w: 1)dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu oraz 2)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu. 3.Integralną część szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy, wraz z jej załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, najpóźniej w dniu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, do godz. 10:00, wniesie wadium. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, dla zamawiającego oznacza to, że w terminie wskazanym w zdaniu poprzednim, wadium zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym zamawiającego. Wysokość wadium została określona przez zamawiającego na kwotę 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych, 00/00). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, przelewem na konto bankowe zamawiającego, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem na konto zamawiającego w banku NBP OO Łódź, numer rachunku: 36 1010 1371 0007 5218 9320 0000, z adnotacją: Wadium na prace remontowe w PT w Wieluniu - znak sprawy 2310/14/2014. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Wadium tego wykonawcy, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, zostanie mu zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek tego wykonawcy, który wycofał wniosek przed upływem terminu do składania ofert. 6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie wskazanym przez zamawiającego. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana do realizacji: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego przez zamawiającego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli zamawiający tego wymagał, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn, które nie leżą po jego stronie. 9.W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, powinna zostać dołączona do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, a w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z wnioskiem, z tym, że oryginał dowodu wniesienia wadium może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z wnioskiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace budowlane w wybranych pomieszczeniach budynku 1 przy Pl. Hallera 1 w Łodzi - ZP/65/2016.
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane na osadach leśnych Nadleśnictwa Radomsko
Dodano: 2016-07-20 - Rewitalizacja cerkwi w Uniejowie- wykonanie nowych posadzek, izolacji poziomej, wykonanie nowego pokrycia dachowego, elementów ślusarskich oraz tynków wewnętrznych ścian i sklepień realizowana w ramach zadania pn.: Rewitalizacja Gminy Uniejów
Dodano: 2016-07-19 - Remont stropów oraz dobudowa przewodów kominowych w lokalach mieszkalnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wojska Polskiego 3 w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2016-07-19 - Remont pokoi i przebudowa przylegających do nich łazienek znajdujących się na 1 i 2 piętrze budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi Łódź, ul. Legionów 27, działka nr 21, obręb S-1
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa i montaż stolarki drewnianej - obiekt budowlany przy ul. Piotrkowskiej 243 w Łodzi
Dodano: 2016-07-13 - Remont wybranych pomieszczeń w budynku Rektoratu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy Al. Kościuszki 4
Dodano: 2016-07-04 - MALOWANIE BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z TERMOMODERNIZACJĄ I MALOWANIEM ŁĄCZNIKA DO SALI GIMNASTYCZNEJ, ORAZ MALOWANIEM SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWINICE WARCKIE
Dodano: 2016-07-01 - Remont kamienicy Rynek Trybunalski 5/Plac Czarnieckiego 1 w Piotrkowie Trybunalskim polegający na remoncie stropów, remoncie klatek schodowych, remoncie mieszkań, montażu instalacji gazowej i c.o. wraz z odbiornikami, wymianie instalacji wod.-kan. i instalacji elektrycznej
Dodano: 2016-06-27 - Remont elewacji północnej budynku przy ul. Piotrkowskiej 104a w Łodzi
Dodano: 2016-06-23