Przetargi.pl
Remont i adaptacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Ratusza Miejskiego w Ornecie na działce nr 6 w obrębie Orneta 3

Gmina Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-130 Orneta, pl. Wolności 26
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2421116 , fax. 055 2422990
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
    pl. Wolności 26 26
    11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2421116, fax. 055 2422990
    REGON: 00052649800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.orneta.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Ratusza Miejskiego w Ornecie na działce nr 6 w obrębie Orneta 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje remont i adaptację instalacji centralnego ogrzewania w budynku Ratusza Miejskiego w Ornecie na działce nr 6 w obrębie Orneta 3 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty remontowe c.o w zakresie: demontażu rurociągów, grzejników, płyt żelbetowych nad kanałem c.o 2) instalację wewnętrzną c.o. w zakresie: montażu rurociągów miedzianych i stalowych, montażu otulin termoizolacyjnych, montażu grzejników , montażu pomp obiegowych do c.o. 3) roboty remontowe budowlane w zakresie: wykucia, zamurowania, otynkowania i malowania bruzd i przebić w ścianach W/w roboty będą prowadzone na obiekcie czynnym w godzinach od 07:30 do 15:30 i realizacja ich nie może powodować w żaden sposób przerw i utrudnień w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Ornecie. Zamawiający może dopuścić wykonywanie robót poza godzinami pracy Urzędu oraz w dni wolne od pracy. Warunki realizacji tych prac będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym 3.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ . 4.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa (Część VIII SIWZ), przedmiar robót (Część VI SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Część VII SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007r. ( Dz. U. Nr. 223, poz.1655 z późn.zm.) tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania W szczególności Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ Samorządu Zawodowego, oraz odbył co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub - kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane stanowiące podstawę do kierowania całością budowy obiektu budowlanego z zastrzeżeniem art. 42 ust.4 ustawy Prawo budowlane, posiadający aktualne ubezpieczenie od dpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ Samorządu Zawodowego, oraz odbył minimum dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych i kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, posiadający aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ Samorządu Zawodowego. b) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlany polegające na remoncie, wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania w budynkach o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000,00 m2 i na łączną wartość brutto nie mniejszą niż 100.000 PLN 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007r. ( Dz. U. Nr. 223, poz.1655 z późn.zm.) 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w Rozdziale 6 IDW jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone wg Załącznika nr 2 do IDW 1.2 Oświadczenie o nie wykluczeniu postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone wg Załącznika nr 3 do IDW 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.4 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonywania wg Załącznika nr 4 do IDW wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością 1.5 Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie sporządzony wg Załącznika nr 5 do IDW lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.6 Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego potwierdzająca posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych + zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert + dokumenty potwierdzające odbycie przez kierownika budowy minimum dwuletniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych ; 1.7 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy sporządzony wg Załącznika nr 6 do IDW 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: -Pełnomocnictwo określone w Rozdziale 10 ust.4 IDW -Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt od 1.2 do 1.3 tj -oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy wg załącznika nr 3 do IDW, -odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawia każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. - Pozostałe dokumenty, podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umig.orneta.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach