Przetargi.pl
Remont i adaptacja gminnego lokalu mieszkalnego na potrzeby Posterunku Policji w Grucie wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej

Gmina Gruta ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Gruta, Gruta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 683 121 , fax. 564 683 188
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
    Gruta 244
    86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 683 121, fax. 564 683 188
    REGON: 53429100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gruta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja gminnego lokalu mieszkalnego na potrzeby Posterunku Policji w Grucie wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Gmina Gruta realizuje zadanie pn. Remont i adaptacja gminnego lokalu mieszkalnego na potrzeby Posterunku Policji w Grucie wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej. Wykonawca realizując przedmiot wykona na rzecz Zamawiającego zobowiązany jest do: 1.) opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej, uzyskania w imieniu zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i dokumentów technicznych potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia i opinie, niezbędne do realizacji robót budowlanych, nie wymagających i wymagających uzyskania decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane; 2.) wykonania zgodnie z przygotowanym projektem remontu pomieszczeń – robót budowlanych i przygotowanie dokumentacji powykonawczej. UWAGA: Zamawiający w Programie Funkcjonalno Użytkowym – zawarł szczegółowy opis materiałów które Wykonawca ma Wykorzystać w trakcie realizacji zadania lub zastosować materiały równoważne lub o lepszej jakości. Zamawiający zastrzega zachowanie w projekcie układu pomieszczeń i ich przeznaczenia zgodnie z załączoną dokumentacją. Zamawiający jest zobligowany do uzyskania zgody użytkownika pomieszczeń na dokonanie zmiany w projekcie – rozmieszczenia pomieszczeń i zmian ich funkcji. 3.) Zamawiający zastrzega prawo zatwierdzenia projektów przed złożeniem ich do Organu Nadrzędnego. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania wszelkich niezbędnych materiałów, koniecznych do wykonania opracowania projektowego Przedmiotu Zamówienia na własny koszt i we własnym zakresie. Załączone do PFU projekty i wykazy materiałów – załącznik nr 1 do SIWZ przedmiary, są jedynie elementem pomocniczym i poglądowym. Podane w programie funkcjonalno-użytkowym informacje nie zwalniają oferentów z konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie i uwzględnienia innych nie opisanych uwarunkowań. 3.3 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Adres: Gruta 277/1 Obręb geodezyjny: Gruta 005 3.4 Opis przedmiotu zamówienia określa: 1) dokumentacja techniczna: projekt funkcjonalno użytkowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 3. Zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenia sugerujące wyroby konkretnych podmiotów Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące 00/100 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Brodnicy nr rachunku bankowego: 34 9484 1033 2306 1600 2219 0009 z dopiskiem: „Wadium – Remont i adaptacja gminnego lokalu mieszkalnego na potrzeby Posterunku Policji w Grucie wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej”. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach