Przetargi.pl
Remont i adaptacja budynku na potrzeby Centrum Społeczno-Kulturalnego w Gorzkowie Osadzie.

Gmina Gorzków ogłasza przetarg

  • Adres: 22-315 Gorzków, ul. Główna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6838156 , fax. 084 6838111
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzków
    ul. Główna 9 9
    22-315 Gorzków, woj. lubelskie
    tel. 084 6838156, fax. 084 6838111
    REGON: 95037169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkow.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja budynku na potrzeby Centrum Społeczno-Kulturalnego w Gorzkowie Osadzie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Docieplenie budynku i wykonanie elewacji: ściany 853,71 m2, izolacja pionowa fundamentów i docieplenie - 102 m2, docieplenie i naprawa stropodachu 182,76 m2, wymiana orynnowania, remont instalacji odgromowej, chodniki 95,1 m2, 2.Wymiana stolarki okiennej 50 szt i drzwiowej 8 szt, luksfery 1,7 m2, 3.Wymiana podłóg wewnętrznych z płytek PCV na parkiet 70,75 m2, płytki terakota 71,1 m2, 4. Modernizacja instalacji co: rury stalowe spawane, grzejniki stalowe płytowe oraz pompowni dla budynku o pow. uż. 654 m2 i kubaturze 2 835 m3,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości zakres nr 1 - 20 000 zł 2 - 6 000 zł 3 - 2 000 zł 4 - 8 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1- nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2- spełnianie wymogów określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3- przedłożenie oferty zgodnej ze SIWZ wraz z niezbędnymi załącznikami,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)dowód potwierdzający wniesienie wadium; 2)formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 3)zestawienie jednostkowe kosztów według wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 4)oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; 5)oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się ze SIWZ, , dokumentacja techniczną, warunkami w terenie realizacji inwestycji - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; 6)projekt umowy parafowany przez osobę podpisującą ofertę - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; 7)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy; 8)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10)informacja Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy p.z.p, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty - lub oświadczenie Oferenta o spełnieniu tych warunków; 11)wykaz wykonanych minimum 5 robót budowlanych w okresie ostatnich 5. lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo (referencje); 12)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - winny być przedłożone kopie uprawnień budowlanych osób realizujących zamówienie ze strony Oferenta oraz kopie aktualnych zaświadczeń przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 13)sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Oferentów nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zyski lub straty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 14)informacja banku lub społecznej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Oferent posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Oferenta, pozwalającą na realizację zadania (w wysokości składanej oferty brutto) - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 15)polisa lub inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - minimalna wysokość kwoty ubezpieczenia w wysokości złożonej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzkow.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach