Urząd Gminy Malbork ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. Ceglana 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 6472807 w. 23 , fax. 055 6472807 w. 10
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Malbork
ul. Ceglana 7 7
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 055 6472807 w. 23, fax. 055 6472807 w. 10
REGON: 00053447000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugmalbork.mojbip.pl/.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont holu w budynku głównym Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- wymiana posadzki z lastryko na tarket 105,0 m2; - gładź gipsowa i malowanie emulsyjne sufitów105,0 m2; - gładź gipsowa i malowanie emulsyjne ścian 100,0 m2; - gładź gipsowa i malowanie olejne ścian 100,0 m2; - wymiana schodów drewnianych 1 kpl - wy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) - Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówien publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) - Oświadczenie oferenta o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówien publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) - Oświadczenie dokonanej wizji lokalnej (załącznik nr 4 do SIWZ) - Podpisany wzór umowy - przyjęcie warunków umowy bez zastrzeżeń (załącznik nr 5 do SIWZ) - Umowa regulująca współpracę podmiotów wystepujących wspólnie, jeżeli dotyczy Oferta winna być sporządzona w jezyku polskim, powinna być napisana na maszynie do pisania, komputerze w formie wydruku, recznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne nie bedą rozpatrywane. C) Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. D) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówien publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) - Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówien publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) - Oświadczenie dokonanej wizji lokalnej (załącznik nr 4 do SIWZ) - Podpisany wzór umowy - przyjęcie warunków umowy bez zastrzeżeń (załącznik nr 5 do SIWZ) - Umowa regulująca współprace podmiotów wystepujących wspólnie, jeżeli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugmalbork.mojbip.pl/.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- I część zamówienia: wymiana bram garażowych, remont instalacji elektrycznej, wymiana opraw oświetleniowych, roboty sanitarne w budynku nr 22 na terenie kompleksu wojskowego Chojnice. II część zamówienia: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 23 na terenie kompleksu wojskowego Chojnice.
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79 oraz w Gmachu Głównym Skrzydło. B na piętrze VII i VIII przy ul. Narutowicza 11/12
Dodano: 2016-07-27 - Prace konserwacyjne w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym m. Słupsk
Dodano: 2016-07-26 - Roboty remontowe ogólnobudowlane i elektryczne w pomieszczeniach służby dyżurnej w budynku nr 172 w kompleksie wojskowym m. Ustka
Dodano: 2016-07-18 - Remont elewacji i dachu w Samorządowym Zespole Szkół w Kostkowie
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie robót ogólnobudowlanych w Domu Studenta nr1 blok A, B i C w Gdańsku przy ul. Dębowej 9
Dodano: 2016-07-12 - Roboty budowlane obejmujące: 1) remont okresowy w segmencie I w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8 2) remont okresowy w segmencie IV w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8
Dodano: 2016-07-06 - Remont posadzki kamiennej w holu wejściowym w Wejherowskim Centrum Kultury wraz z montażem odwodnienia liniowego w Wejherowie (znak sprawy: ZZP.271.40.2016.ASz)
Dodano: 2016-07-01 - REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY W KALISKACH
Dodano: 2016-06-27 - Roboty budowlane związane z wykonaniem remontów 13 gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Handlowej 9A/ 26, ul. Kapitańskiej 27/4, ul. Morskiej 91/60, ul. Morskiej 113/9, ul. Opata Hackiego 23/68, ul. Opata Hackiego 25/85, ul. Opata Hackiego 27/33, ul. Opata Hackiego 27/47, ul. Zamenhofa 7/7, ul. Zamenhofa 7/64, ul. Zamenhofa 13/49, ul. Zamenhofa 13/56, ul. Zamenhofa 13/70
Dodano: 2016-06-22