Przetargi.pl
Remont holi, korytarzy i klatek schodowych oraz ogrodzenia budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Żninie przy ul. Wandy Pieniężnej

Miejski Zespół Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Potockiego 1a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3020778 , fax. 052 3020778
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Oświaty
    ul. Potockiego 1a 1a
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3020778, fax. 052 3020778
    REGON: 00111324900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont holi, korytarzy i klatek schodowych oraz ogrodzenia budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Żninie przy ul. Wandy Pieniężnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont holi, korytarzy i klatek schodowych zlokalizowanych na I, II i III piętrze szkoły, wymiana instalacji elektrycznej , a także remont ogrodzenia od strony ul. Wandy Pieniężnej, zgodnie z projektem budowlanym. Roboty obejmują w szczególności: naprawę oraz częściowo wykonanie nowych tynków wewnętrznych na ścianach wraz z malowaniem, naprawę tynków wewnętrznych na sufitach i biegach schodowych wraz z malowaniem, wymianę posadzek na korytarzach i holach, wymianę drzwi wewnętrznych, wymianę parapetów wewnętrznych, wymianę instalacji elektrycznej, remont ogrodzenia: demontaż istniejącego ogrodzenia stalowego i rozbiórka słupków murowanych, montaż gotowych elementów ogrodzenia z rur i prętów kwadratowych oraz bram i furtek. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia dwuletniej gwarancji, a na drzwi gwarancji nie krótszej niż pięć lat, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie: a) dysponują osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającej aktualne zaświadczenie przynależności do Izby Inżynierów, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. Oświadczenie o niezaleganiu ze składkami w ZUS-ie i o niezaleganiu z opłatami, podatkami w Urzędzie Skarbowym. 4. Wymagane uprawnienia budowlane osoby pełniącej funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego . 5. Oświadczenie informujące, czy zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi czy przy udziale podwykonawców - jeżeli tak, to jaka część zamówienia będzie im powierzona. 6. Kosztorys ofertowy. 7. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, należy załączyć je do oferty. Podlega ono opłacie skarbowej w wysokości 17 zł. Opłatę skarbową należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego w Żninie nr 76 8181 0000 0001 2742 2000 0001.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach