Przetargi.pl
Remont gwarancyjny krytej pływalni

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont gwarancyjny krytej pływalni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są następujące roboty: I. Roboty budowlane: 1. Likwidacja wilgoci na ścianach: w sali fitness, korytarzach oraz pomieszczeniach WC na poziomie - 1 poprzez: a) Odsłonięcie ścian przyziemia do poziomu ław fundamentowych na głębokość 3,7 m na odcinku 50 mb. (3,7 m x 50 mb), wykonanie nowej izolacji pionowej na wysokości 3,7 m i długości 50 mb. (3,7 m x 50 mb.), zakrycie wykopów, przywrócenie ciągów pieszych (50 mb. X 1,5 m) i drogi p.poż. (50 mb. x 4 m), b) Wymiana tynku wewnątrz pomieszczeń: w sali fitness oraz korytarzach oraz pomieszczeniach WC na poziomie - 1 na odcinku 62 mb. i wysokości 1,5 m (62 mb. x 1,5 m), c) Malowanie ścian: w sali fitness oraz korytarzach oraz pomieszczeniach WC na poziomie - 1 na długości 62 mb. i wysokości 2,6 m (62 mb. x 2,6 m), d) Częściowa wymiana, udrożnienie i czyszczenie drenów odprowadzających wody gruntowe od budynku na poziomie -1, położonych pod posadzką w sali fitness oraz korytarzach o długości 60 mb. 2. Ustabilizowanie i zabezpieczenie schodów zewnętrznych od strony zachodniej, odspajających się od ściany, poprzez odkopanie fundamentów schodów (4 mb. x 1,8 m), wykonanie wzmocnienia w postaci ławy z betonu (4 mb. x 1 m x 0,6 m), wykonanie izolacji poziomej (4 mb. x 1 m), wzmocnienie dodatkowymi kotwami połączenia konstrukcji schodów ze ścianą budynku (20 szt kotw). 3. Rozebranie i ułożenie na nowo ciągów pieszych z kostki brukowej, na odcinku 100 mb. i szerokości 1,5 m (100 mb. x 1,5 m) , zapadających się w stronę budynku pływalni, wykonanie dodatkowej izolacji pionowej ścian na odcinku dokonanej przekładki poprzez wykonanie wykopu 68 mb. (68 mb. x 1,2 m) oraz wykonanie izolacji pionowej na odcinku 68 mb. (68 mb. x 1,2 m). 4. Usunięcie przecieków przez plażę z hali basenowej do pomieszczeń stacji uzdatniania wody, które zlokalizowane są w okolicy niecki basenu rekreacyjnego i niecki basenu do nauki pływania oraz w pomieszczeniach szatni poprzez wykonanie dodatkowych kratek ściekowych w ilości 4 sztuk oraz posadzki wraz ze spadkami o powierzchni 30 m2. 5. Przemurowanie pęknięć ścian na wszystkich kondygnacjach o powierzchni 200 m2 wraz z wykonaniem nowych tynków i malowaniem o powierzchni 200 m2 . 6. Wymiana płytek podłogowych w holu szatni oraz na hali basenowej wraz z wykonaniem izolacji poziomej o powierzchni 30 m2. II. Roboty instalacyjne: 1. Likwidacja wycieku z sufitu na podbaseniu w pomieszczeniach konserwatorów i sprzątaczek w szatniach, sali fitness poprzez: a) Rozebranie posadzki w pomieszczeniach saun oraz szatni znajdujących się na poziomie hali basenowej o powierzchni 45 m2, wykonanie nowej izolacji poziomej stropu, wykonanie nowych spadków oraz 2 sztuk odpływów wody z szatni oraz natrysków usytuowanych przy saunach, ułożenie nowej posadzki o powierzchni 45 m2, b) Częściowa wymiana ogrzewania podłogowego w szatni o powierzchni 21 m2. 2. Uszczelnienie pęknięć niecek basenowych: basenu rekreacyjnego, basenu do nauki pływania oraz brodzika dla dzieci poprzez: a) Dokonanie uszczelnienia spękanego betonu metodą inekcji wstrzykiwania /na mokro miejsc przecieków/. Zlokalizowanych zostało 18 pęknięć o długości 9 mb., b) Ściągnięcie płytek basenowych przy przelewie niecki brodzika na odcinku 7,5 mb. i szerokości 0,6 m, wykonanie nowej izolacji (7,5 mb. x 0,6 m), ułożenie płytek (7,5 mb x 0,6 m). 3. Usunięcie przecieków usytuowanych przy biczach wodnych , zainstalowanych w niecce basenu rekreacyjnego poprzez: a) Montaż osłon na rurze zjeżdżalni, kierujących strumień wody do przelewów znajdujących się przy basenie rekreacyjnym (6 mb. x 2 m), b) Wymiana elementów metalowych wentylacji wraz z kratkami, które uległy korozji na skutek kontaktu z wodą basenową w ilości 2 szt. kratek nawiewowych + 4 mb rur. 4. Usunięcie korozji zbiorników filtrów wykonanych ze stali nierdzewnej wraz z króćcami przyłączeniowymi - sztuk 4, poprzez: a) Wykonanie izolacji zbiorników filtrów, poprzez wyłożenie od wewnątrz folią basenową zgrzewaną na gorąco 2 szt. zbiorników filtrów o wymiarach 4 m x 2 m x 2 m oraz dwóch sztuk o wymiarach 2 m x 1,5 m x 2 m., b) Usunięcie wżerów oraz przecieków przy króćcach przyłączeniowych poprzez spawanie oraz ścianach bocznych zbiorników filtrów i dodatkowe zabezpieczenie farbą antykorozyjną ścian zewnętrznych i dna zbiorników (2 szt. x 4 m x 2 m x 2 m i 2 szt. x 2m x 1,5 m x 2 m). 5. Wymiana dysz oraz osłon w wannie jacuzzi - sztuk 6. 6. Dodatkowe wzmocnienie i mocowanie instalacji wod-kan i technologii uzdatniania wody na poziomie -1, poprzez wykonanie 34szt. kotw. 7. Usunięcie nieszczelności instalacji wod-kan oraz technologii wody na poziomie -1. 8. Wymiana zaczepów i reflektorów oświetlenia podwodnego w basenie rekreacyjnym - sztuk 5 o mocy 300 W każdy. 9. Wymiana czterech dysz dzikiej rzeki o wydajności 240 m3 /h , wymiana dwóch pomp typu 3M65-160 / 7,5 o wydajności 120 m3/h/ sztuka i mocy 7,5 kW/ sztuka. 10. Wymiana uszkodzonych pomp basenowych - sztuk 2, sygn. 3M65-125/5/5 o wydajności 125m3/h/ sztuka i mocy 5,5kW /sztuka - jedna z falownikiem/. 11. Wymiana elektrozaworu ? 200 mm. przy filtrze B2 szt.1. 12. Wymiana generatora pary w łaźni parowej, moc: 10,8 kW, wydajność: 14,6 kg/godz. pary, bezobsługowy, szt.1. 13. Wymiana drzwi w saunie suchej - 1 sztuka, w saunie parowej - 1 sztuka oraz drzwi p.poż - 1 sztuka w holu hali basenowej. 14. Przebudowa rozdzielni głównej - elektrycznej w celu usunięcia przegrzewania się rozdzielni oraz podłączenie klap p.poż. Wszelkie zastosowane materiały i zamontowane urządzenia muszą posiadać atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Roboty będą wykonywane przy ciągłości pracy krytej pływalni bez wyłączenia z eksploatacji. W związku z pracami remontowymi, które będą przeprowadzane na czynnym obiekcie krytej pływalni, Zamawiający zastrzega, iż część robót remontowych będzie wykonywana w godzinach nocnych tj. po zakończeniu godzin pracy krytej pływalni ( od 22.00 do 6.00 ). Zamawiający wymaga zachowania terminu wykonania robót - tj. 3 miesiące od daty rozpoczęcia prac remontowych. W przypadku niewykonania w ustalonym terminie prac, Zamawiający będzie naliczać kary zgodnie z postanowieniami umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót (harmonogram rzeczowo - finansowy) do wykonania przedmiotu zamówienia. Harmonogram musi uwzględniać wszelkie pojedyncze roboty zależne od siebie czasowo i założenia robocze dotyczące poszczególnych etapów robót. Rozliczenia za media ( woda, ścieki, energia elektryczna ) nastąpią na podstawie opomiarowania poszczególnych mediów (wg. wskazań zainstalowanych przez wykonawcę urządzeń pomiarowych). Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów związanych z napełnieniem wodą niecek basenów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 16.000,00 zł brutto (słownie: szesnaście tysięcy złotych i 00/100 groszy); 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją Wadium - Remont gwarancyjny krytej pływalni. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 3. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach zamawiający składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert. 4. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy PZP. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl/gospodaraka/zamowienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach