Urząd Skarbowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Wolności 121
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6473500, 6473571 , fax. 075 64735371
- Data zamieszczenia: 2013-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Jeleniej Górze
ul. Wolności 121 121
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 6473500, 6473571, fax. 075 64735371
REGON: 23000088400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.jgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i papierniczych do Urzędu Skarbowego w Jeleniej Górze. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilościach niżej wyszczególnionych : papier ksero A4 - 4000 ryz; papier ksero A3 - 25 ryz; papier komputerowy 360 1+0 (2000 skł.) - 25 op.; koperty C6 białe SK -50 op.; koperty C6 białe SK z okienkiem prawym -20 op.; koperty C5 SK biale - 20 op.; koperty C4 SK brązowe - 10 op.; koperty C4 brązowe z rozszerzonymi bokami i dnem samoklejące - 500 szt.; koperty DL SK białe z okienkiem prawym - 120 op.; segregatory kolorowe A4/80mm z szyną dolną - 400 szt.; kalka ołówkowa A4 samoregenerująca - 10 op.; koszulki na dokumenty A4 -50 op.; korektory-50 szt.; zszywki nr 56 26/6 o wym. 12.7mmx6mm -300 szt.; dziurkacze -10 szt.; zszywacze 15 szt.; zszywki mocne -150 pudełek; pinezki -10 pudełek; długopisy typu Pentel BK 101 - 200 szt.; długopisy żelowe typu UNI UM -100 Signo - 200 szt.; długopisy olejowo-żelowe - 50 szt.; długopisy z wymiennym wkładem - 100 szt.; wkłady do długopisów żelowych - 300 szt. ; wkłady do długopisów typu Pentel - 300 szt.;wkłady do długopisów olejowo-żelowych - 100 szt.; wkłady do długopisów typu Zenith 7 - 50 szt.; markery - 150 szt.; CD markery pernamentne - 10 szt.; zakreslacze - 50 op.; naklejki samoprzylepne na segregator -100 op.; rolki do kalkulatora 57 mm/30m - 30 szt.; skoroszyty A4 PP -100 szt.; okładki okolicznościowe A4 - 30 szt.; teczki tekturowe A4 na gumkę -200 szt.;teczki B4(35x26) na gumkę -30 szt.; zeszyty A-5 96k.kratka -20 szt.; zeszyty A-5 32 k. kratka -20 szt.; zeszyty A-4 96k.kratka - 30 szt.; skoroszyty tekturowe zawieszkowe -1000 szt.; skoroszyty tekturowe biale z fałdą - 20000 szt.; bloczki ekologiczne samoprzylepne -25 op.; tusze do stempli kauczukowych -100 szt.; tusze do stempli metalowych -10 szt.; wałeczki barwiące do kalkulatorów Citizen 123 IR-40T -5 szt.; plastelina op. 6 kolorów-30 szt. ; klej w sztyfcie PVP 17g- 50 szt.; sznurek dratwa 10dkg-10 szt.;taśma klejąca 12mm,18 mm,24mm/10m rulon 6,8 lub 12 szt. - 50 op.; taśma pakowa brązowa 48mm/50m - 20 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymagan wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.jgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-48/16: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-12 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywna dostawa białego papieru kserograficznego do urządzeń drukujących w formacie A3 oraz A4, pakowanego w ryzach na potrzeby Oddziału GDDKiA we Wrocławiu oraz podległych Rejonów z podziałem na 9 części
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek, tonerów do kserokopiarek oraz materiałów biurowych na 2016 rok.
Dodano: 2015-11-25 - Dostawy papieru biurowego i artykułów biurowych.
Dodano: 2015-10-21 - UMW/AZ/PN-32/15: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-06-23 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej.
Dodano: 2015-06-10 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej.
Dodano: 2015-05-13 - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru i materiałów biurowych
Dodano: 2015-03-20 - BZP.3810.22.2015.KB
Dodano: 2015-02-17