Przetargi.pl
Remont gabinetu zabiegowego WOMP w Kielcach.

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 25-663 Kielce, ul. Olszewskiego 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3479701 , fax. 041 3479702
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
    ul. Olszewskiego 2 2
    25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3479701, fax. 041 3479702
    REGON: 29052638400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont gabinetu zabiegowego WOMP w Kielcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest remont gabinetu zabiegowego WOMP w Kielcach. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zakresem objętym przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załączniki do SIWZ. 2. Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym ogólną cenę brutto realizacji przedmiotu zamówienia wynikającą z kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 uPzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca w/w warunki spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy n/w dokumentów: a. oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wniosek o dokonanie wpisu do KRS winni załączyć kserokopię wniosku, c. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. wykazu wykonanych robót budowlanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - załącznik nr 3 (w tym jedna wykonana w jednostce służby zdrowia). Do wykazu winny być załączone dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (min. 3), e. wykazu osób, pomiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej (uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156 poz.1118 ze zm.) wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa) - załącznik nr 4, f. w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną każdy ze wspólników zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w ppkt. a, b, c, a wspólnie d, e oraz kserokopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, g. na podstawie art. 23. ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia i wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów. W/w Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 uPzp i złożyć dokumenty wymienione w ppkt a, b, c (będą oceniane indywidualnie) oraz d, e (będą oceniane wspólnie). Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 uPzp zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mogą żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach