Przetargi.pl
Remont fragmentów dróg leśnych w Leśnictwie Glinki

Nadleśnictwo Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Szubin Wieś 52
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3910310, 3910324 , fax. 052 3910337
  • Data zamieszczenia: 2014-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szubin
    ul. Szubin Wieś 52 52
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3910310, 3910324, fax. 052 3910337
    REGON: 09055076200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szubin.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont fragmentów dróg leśnych w Leśnictwie Glinki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem funkcji kierownika robót polegających na remoncie dziewięciu odcinków istniejących dróg leśnych gruntowych znajdujących się w Leśnictwie Glinki, położonych na terenie Gminy Sadki i Mrocza, Powiat Nakło nad Notecią Województwo Kujawsko-Pomorskie oraz Gminy Wyrzysk, Powiat Piła, Województwo Wielkopolskie. Projektowane odcinki dróg cechuje niedostateczna skuteczność odprowadzania wód opadowych, co skutkuje tworzeniem się zastoisk wody oraz błota uniemożliwiającymi sprawny przejazd pojazdów. Celem remontu jest umożliwienie przejazdu oraz nawrócenie pojazdów wysokotonażowych. Na części projektowanych odcinków zostanie przeprowadzony remont polegający na utwardzeniu nawierzchni kruszywem, część nawierzchni odcinków dróg gruntowych zostanie jedynie wyprofilowana równiarką oraz zagęszczona walcem. Odcinek nr 1 i 2 - działka ewidencyjna nr 3003, obr. ew. Izabela, gmina Mrocza, łączna długość odcinka 451,0m, długość odcinka do utwardzenia kruszywem 347,0m, długość odcinka do profilowania 104,0m , długość rowu 219,0m, Odcinek nr 3 - działka ewidencyjna nr 3004/1, obr. ew. Izabela, gmina Mrocza łączna długość odcinka 314,0m, długość odcinka do utwardzenia kruszywem 159,0m, długość odcinka do profilowania 155,0m , długość rowu 273,0m, Odcinek nr 4 - działka ewidencyjna nr 3023/1, obr. ew. Kraczki, gmina Sadki, łączna długość odcinka 255,0m, długość odcinka do utwardzenia kruszywem 255,0m, Odcinek nr 5 - działka ewidencyjna nr 3026/1, obr. ew. Mrozowo, gmina Sadki, łączna długość odcinka 204,0m, długość odcinka do utwardzenia kruszywem 117,0m, długość odcinka do profilowania 87,0m , długość rowu 144,0m, Odcinek nr 6 - działka ewidencyjna nr 3028/6, obr. ew. Kraczki, gmina Sadki, łączna długość odcinka 852,0m, długość odcinka do utwardzenia kruszywem 512,0m, długość odcinka do profilowania 340,0m, Odcinek nr 7 - działka ewidencyjna nr 3029/1, obr. ew. Mrozowo, gmina Sadki, łączna długość odcinka 157,0m, długość odcinka do utwardzenia kruszywem 82,0m, długość odcinka do profilowania 75,0m, Odcinek nr 8 i 9 - działki ewidencyjne nr 8031/10, 8031/11, obr. ew. Dąbki, gmina Wyrzysk, łączna długość odcinka 303,0m, długość odcinka do utwardzenia kruszywem 117,0m, długość odcinka do profilowania 186,0m , długość rowu 117,0m, I. Ogólny zakres robót dla wszystkich odcinków jest zbliżony i obejmuje: - wykonanie robót pomiarowych, - karczowanie pni drzew, wycięcie zakrzaczeń oraz odwóz karpiny, - zdjęcie humusu i darniny ze złożeniem poza pas drogowy, - wyprofilowanie i zagęszczenie koryta pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie warstwy odsączającej z pospółki oraz warstwy separacyjnej z geowłókniny - dotyczy fragmentu odcinka nr 4, - na części odcinków wykonanie nawierzchni nieulepszonej z gruzu betonowego lub kruszywa łamanego: warstwa dolna frakcja 0-63,5mm gr. 15cm, warstwa górna frakcja 0-40mm gr. 7cm, - na części odcinków mechaniczne profilowanie i zagęszczanie nawierzchni gruntowej, - wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy gruntowych do wymaganych spadków poprzecznych, - dla części odcinków wykonanie rowu chłonnego. II. Projektowane parametry remontowanych fragmentów dróg: - długość całkowita odcinków dróg objętych remontem - 2536,0 m, - łączna długość odcinków utwardzonych kruszywem - 1589 m, - łączna długość odcinków przeznaczona do mechanicznego profilowania i zagęszczania - 947,0 m, - Łączna długość rowów chłonnych - 553,0 m, - rodzaj nawierzchni - twarda, nieulepszona z gruzu betonowego lub kruszywa łamanego, - prędkość projektowana 30 km/h, - obciążenie 100 kN/oś, - szerokość jezdni 3,50m, - pochylenie poprzeczne jezdni - 3%, profil jednostronny/daszkowy, - szerokość poboczy 2 x 1,25m, - pochylenie poboczy 8%, - odwodnienie jezdni poprzez spadki poprzeczne jezdni i poboczy oraz miejscowe zastosowanie rowów chłonnych. 2. Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. 3. Miejsce wykonywania robót: Nadleśnictwo Szubin, Leśnictwo Glinki, dz. 3003, 3004/1 obręb ew. Izabela, Gmina Mrocza, 3023/1, 3028/6 obr. ew. Kraczki, Gmina Sadki, 3026/1, 3029/1, obr. ew. Mrozowo, Gmina Sadki, Powiat Nakło nad Notecią, Województwo Kujawsko-Pomorskie, dz. 8031/10, 8031/11 obr. ew. Dbki, Gmina Wyrzysk, Powiat Piła, Województwo Wielkopolskie. 4. Roboty zostaną wykonane w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, na podstawie art. 29 i 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane 5. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45233140-2 Roboty drogowe 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych projektowanym i opisywanym. Materiały określone w dokumentacji projektowej określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. W przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne , Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania Zamawiającego. Wykonawca chcąc zaproponować w swojej ofercie inne w stosunku do określonych przez Zamawiającego, rozwiązanie równoważne, może je opisać w odpowiedniej pozycji swojego kosztorysu ofertowego, a do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne, umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, jakościowych i użytkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: 6.000,00zł. (słownie : sześć tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP o/Szubin 49 1020 1462 0000 7502 0157 0332. 4) Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: Wadium - remont fragmentów dróg leśnych w Leśnictwie Glinki . 5) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (w siedzibie zamawiającego). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 27.08.2014r. do godz. 9.00. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7) Wadium wniesione w formie bezgotówkowej będzie skuteczne jeśli oryginał dokumentu gwarancji zostanie złożony w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców (z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 10) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 13) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14) Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_szubin/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach