Przetargi.pl
Remont elewacji z wymianą ślusarki zewnętrznej na parterze i XII piętrze oraz przebudowa stropodachu w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu (ETAP II- Remont elewacji oraz przebudowa stropodachu).

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3752234 , fax. 071 3752472
  • Data zamieszczenia: 2012-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3752234, fax. 071 3752472
    REGON: 00000130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji z wymianą ślusarki zewnętrznej na parterze i XII piętrze oraz przebudowa stropodachu w Domu Studenckim OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu (ETAP II- Remont elewacji oraz przebudowa stropodachu).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji polegający na naprawie betonowych i stalowych balustrad balkonowych, naprawa posadzek balkonów oraz remont stropodachu obejmujący wymianę pokrycia i ocieplenie w DS OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Roboty budowlane do wykonania: a) remont elewacji (zgodny z PB, PW, STWiOR, PR) obejmuje m.in.: - naprawa balustrad betonowych i stalowych wszystkich kondygnacji; - naprawa posadzek balkonowych wszystkich kondygnacji; - naprawa odpływów balkonowych na wszystkich kondygnacjach. b) remont stropodachu(zgodny z PB, PW, STWiOR, PR) obejmuje m.in.: - wykonanie obróbek blacharskich attyki, okapów i innych elementów pokrycia dachu; - ocieplenie stropodachu; - wykonanie nowego pokrycia z blachy; - naprawa pokrycia z papy termozgrzewalnej; - montaż sufitów podwieszonych z płyt g-k ognioodpornych; - transport materiałów nowych i odpadowych przy remoncie stropodachu przyjęto w projekcie za pomocą windy wewnętrznej, podawanie ich na dach, przez wykonany wcześniej otwór montażowy lub z balkonu na ostatnim piętrze. Dane ogólne budynku DS OŁÓWEK: - ilość kondygnacji - 19 - wysokość budynku - 56.5 m - długość budynku - 29.3 m - szerokość budynku - 29.4 m - powierzchnia zabudowy: 519 m? - kubatura: 27 870.3 m? 2. Szczegółowy zakres prac opisuje: a) Projekt budowlany z erratą DS OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 - remont elewacji z wymianą ślusarki zewnętrznej na parterze i XXII piętrze i przebudowa stropodachu, opracowanie: MADAG Biuro Projektowe Konstrukcji Budowlanych Krzysztofa Wołków, sierpień 2010r. - załącznik nr 8 do SIWZ. b) Projekt wykonawczy z erratą DS OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 - remont elewacji i stropodachu z przebudową, opracowanie: MADAG Biuro Projektowe Konstrukcji Budowlanych Krzysztofa Wołków, wrzesień 2010r. - załącznik nr 9 do SIWZ; c) Przedmiar robót budowlanych DS OŁÓWEK - naprawa balustrad betonowych, posadzek balkonów oraz remont stropodachu, opracowanie: MADAG Biuro Projektowe Konstrukcji Budowlanych Krzysztofa Wołków, wrzesień 2011r. - załącznik nr 10 do SIWZ; d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót DS OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 - remont elewacji i stropodachu z przebudową, opracowanie: MADAG Biuro Projektowe Konstrukcji Budowlanych Krzysztofa Wołków, wrzesień 2010r. - załącznik nr 11 do SIWZ; 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy na przedmiot zamówienia określa wzór umowy z załącznikami, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP.2422.2.2012.BD Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do upływu terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 6. Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach