Przetargi.pl
Remont elewacji z częściową wymianą okien w budynku Komendy Powiatowej PSP w Mińsku Mazowieckim

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7585061, 7584473 , fax. 257 584 473
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim
    ul. Warszawska 120
    05300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7585061, 7584473, fax. 257 584 473
    REGON: 71158653800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazminsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji z częściową wymianą okien w budynku Komendy Powiatowej PSP w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana – remont elewacji z częściową wymianą okien w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim. Roboty będą prowadzone na terenie obiektu będącego w użytkowaniu. Należy przewidzieć utrudnienia w ich realizacji i wykonanie ewentualnych robót zabezpieczających nie wymienionych i nie opisanych w „przedmiarze robót”. Roboty będą wykonywane na obiekcie straży pożarnej, w którym należy zapewnić niezakłócone funkcjonowanie (ilość, czas rozstawienia rusztowań należy uzgadniać z Zamawiającym) Zakresem robót do wykonania objęte są: a) Demontaż istniejących okien do zewnętrznej strony budynku; b) Montaż fabrycznie nowych okien wraz z wykończeniem powstałych ubytków w glifach wewnętrznych; c) Skucie glifu zewnętrznego i docieplenie budynku płytami styropianowymi, wykończenie glifu zewnętrznego; d) Demontaż i ponowny montaż zainstalowanych na budynku urządzeń i szyldów (klimatyzatory, rynny, kratki wentylacyjne, oprawy oświetleniowe, tablice informacyjne itp.); e) Oczyszczenie mechaniczne starej warstwy elewacji; f) Uzupełnienie ubytków elewacji i nałożenie nowej warstwy elewacji na siatce (w dolnej części elewacji tynk z żywicy drobnoziarnisty – marmolit); Dokładny zakres robót określają załączniki do SIWZ nr 6 (Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych), nr 7 (Przedmiar robót) i nr 8 (Projekt remontu elewacji z częściową wymianą okien w budynku KP PSP w Mińsku Mazowieckim wraz z wytycznymi do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przy wykonywaniu robót remontowych). Ponadto w załączniku nr 9 (Szkic obiektu) oznaczono okna, które będą wymieniane w trakcie realizacji zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Oświadczenie stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca do oferty dołączy wydruk elektroniczny wydany przez Centralną Informację KRS w formie „PDF” zobowiązany jest złożyć na dokumencie oświadczenie o zgodności wydruku z otrzymanym dokumentem elektronicznym („za zgodność z oryginałem”)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach