Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Lipnicka 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 499 06 02 , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
- Data zamieszczenia: 2015-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
ul. Lipnicka 26 26
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 499 06 02, fax. 33 499 06 02; 499 06 11
REGON: 07001907700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji wraz z robotami towarzyszącymi w zespole budynków przy ul. Towarowej 12-22 w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji wraz robotami towarzyszącymi w zespole budynków przy ul. Towarowej 12-22 w Bielsku-Białej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) skucie istniejących tynków, 2) oczyszczenie powierzchni murów oraz zagruntowanie podłoży, 3) wykonanie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej kategorii IV, 4) gruntowanie podłoży pod malowanie ściany, 5) malowanie dwukrotne tynków zewnętrznych, 6) rozebranie rynien i rur spustowych nie nadających się do użytku i ich uzupełnienie, 7) malowanie farbą olejną elementów metalowych, 8) roboty porządkowe - wywóz gruzu. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Dokumentacji Projektowo-Technicznej, stanowiącej załącznik nr 2 do Specyfikacji, obejmującej: 1) Opis Przedmiotu Zamówienia, 2) Przedmiar robót, 3) Projekt budowlano-wykonawczy, 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 5) pozwolenie na budowę - decyzja Prezydenta Miasta Bielska-Białej nr 550/2013 z dnia 11.07.2013r, w części obejmującej przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1, pkt. 2 ustawy Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium, wysokość wadium wynosi - 5 527,19 zł (sł: pięć tysięcy pięćset dwadzieścia siedem złotych 19/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądz, b) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczenie udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, f) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 92 1240 4142 1111 0000 4829 4489 z opisem przelewu >>Wadium w post. nr ZGM/DZ/11/2015/ADM - remont Towarowa 12-22<<, a dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, mają one zawierać zapisy gwarantujące prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiającego). W razie braku wymienionych zapisów, dokumenty te mają być uzupełnione odpowiednimi umowami Wykonawcy z bankiem, firmą ubezpieczeniową lub poręczycielem, w których będzie zagwarantowane powyższe prawo Zamawiającego. Oryginały wszystkich dokumentów należy załączyć do oferty lub złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 3a - parter), w dniu 07.04.2014r, przed terminem składania ofert, Wykonawca, który nie wniesie wadium będzie, z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, wykluczony z postępowania, zasady zwrotu wadium. 3. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy wadium zostanie zwrócone wszystkim wykonawcą niezwłocznie, po: 1) wyborze najkorzystniejszej oferty lub, 2) unieważnieniu postępowanie, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy, 4. Zgodnie z art. 46 ust. 1a i 2 ustawy z zastrzeżeniem ust. 4a, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie: 1) po zawarciu umowy oraz wniesieniu należytego wykonania umowy Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Wadium wniesione w pozostałych formach Zamawiający zwróci, przesyłając listem poleconym, na adres Wykonawcy wskazany w ofercie. 9. Utrata wadium: zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku wyposażenia technicznego - etap II sala gimnastyczna Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. 1-go Maja 173 w Rudzie Śląskiej wraz z wykonaniem projektu
Dodano: 2016-07-27 - REMONT ŚCIAN SZCZYTOWYCH BUDYNKÓW PRZY UL. OBROŃCÓW WESTERPLATTE 100, UL. LE RONDA 48, 48A, UL. MORAWA 114 ORAZ UL. BEDNARSKIEJ 15 W KATOWICACH
Dodano: 2016-07-27 - 1.- remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Gimnazjum nr 5 w Rudzie Śląskiej; 2.remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rudzie Śląskie.
Dodano: 2016-07-20 - Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Gimnazjum nr 5
Dodano: 2016-06-10 - Redukcja emisji CO2 i zużycia energii w budynkach Politechniki Śląskiej w Gliwicach poprzez produkcję energii elektrycznej i cieplnej z odnawialnych źródeł energii oraz wymianę oświetlenia wewnętrznego. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/11/NC
Dodano: 2016-05-20 - Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkól Ponadgimnazjalnych nr 2 przy ul. Glinianej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-05-05 - Modernizacja (remont) sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 w Rudzie Śląskiej przy ul. Bytomskiej 8
Dodano: 2016-04-22 - Wymiany tynków na sufitach i malowanie sal w budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza ul. Mickiewicza 11, 40-092 Katowice - część 1
Dodano: 2016-03-30 - REMONT BALKONÓW W BUDYNKU PRZY UL. BOYA ŻELEŃSKIEGO 94 W KATOWICACH
Dodano: 2016-03-24 - REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W GMACHU URZĘDU MIASTA CHORZÓW
Dodano: 2016-02-18