Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
- Data zamieszczenia: 2017-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Grażyńskiego 5
40-126 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
REGON: 000515780 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji północnej budynku mieszkalno – usługowego przy Al. Korfantego 1/ Rynek 6 w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie elewacji północnej budynku mieszkalno – usługowego przy Al. Korfantego1/Rynek 6, który jest objęty ochroną Miejskiego Konserwatora Zabytków i wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków w Katowicach. Prace polegać będą w szczególności na: odsłonięciu ścian fundamentowych do poziomu 10 cm poniżej górnej płaszczyzny, skuciu całego tynku ze ścian fundamentowych, pogłębieniu spoin pomiędzy cegłami, naprawie uszkodzeń, uzupełnieniu ubytków i spoin murów zewnętrznych, wykonaniu izolacji ścian fundamentowych, zasypaniu wykopu, demontażu i przełożeniu przebiegu kabla zasilającego z elewacji, skuciu tynku ze ścian powyżej poziomu terenu, wykonaniu wzmocnień ścian, wykonaniu spoinowań wzmacniających nadproża, otwory okienne i ścianę, wykonaniu opaski żelbetowo – brukowej, wymianie stolarki okiennej, wymianie obróbek blacharskich, nałożeniu tynku z wykończeniem masą gipsową, gruntowaniu, montażu elementów sztukatorskich (opaski wokół okien, bonie – pilaster, gzymsy, podokienniki), malowaniu zgodnie z przyjętą kolorystyką, obłożeniu cokołu granitem i będą prowadzone pod nadzorem Konserwatora Zabytków. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z naprawą uszkodzonych murów, uzupełnieniem ubytków z cegieł, uzupełnieniem spoin, obróbką blacharską, naprawą elementów ozdobnych, wykonaniem opaski żelbetowo – brukowej, wykonaniem nowych wypraw elewacyjnych, wykonaniem robót elektrycznych. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli projekt budowlany, STWiOR lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie w projekcie budowlanym, STWiOR lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają Dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Konserwacja napędu wiatraka z Grzawy GPE-228 i rekonstrukcja skrzydeł"
Dodano: 2024-03-29 - Modernizacja wnętrza wielofunkcyjnej hali sportowej z basenem, rewitalizacja balustrad, osłon grzejników i obudów nawiewników wyporowych.
Dodano: 2022-11-08 - Renowacja zabytkowej wieży wyciągowej szybu „Prezydent” w Chorzowie przy ul. Piotra Skargi
Dodano: 2021-02-19 - Bieżące utrzymanie wiat przystankowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w roku 2021
Dodano: 2021-01-20 - Bieżące utrzymanie wiat przystankowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w roku 2021
Dodano: 2020-12-08 - Renowacja zabytkowej wieży wyciągowej szybu „Prezydent” w Chorzowie przy ul. Piotra Skargi
Dodano: 2020-11-17 - Wymiana pokrycia dachu Zameczku Myśliwskiego - etap I oraz etap II w ramach zadania: Rewitalizacja Zameczku Myśliwskiego wraz z otoczeniem towarzyszącym i przystosowanie do prowadzenia działalności muzealnej.
Dodano: 2020-10-15 - Modernizacja zewnętrznych schodów wejściowych do budynku C Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/31/AL
Dodano: 2020-06-26 - „Adaptacja części budynku na pracownie dydaktyczne w Zespole Szkół Zawodowych w Lublińcu przy ulicy Klonowej nr 10 w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim- poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego".
Dodano: 2019-10-03 - Rewitalizacja Zameczku Myśliwskiego wraz z otoczeniem towarzyszącym i przystosowanie do prowadzenia działalności Roboty budowlane w zakresie: • wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych podziemia, wykonanie opaski otokowej dla budynku Zameczku Myśliwskiego Promnice • wykonanie remontu i rewitalizacji schodów wejściowych do baszty
Dodano: 2019-09-11