Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
- Data zamieszczenia: 2020-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Rynek 4
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
REGON: 00052721000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarnowskiegory.plk
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie wiat przystankowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w roku 2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca bieżące utrzymanie 72 wiat przystankowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w roku 2021, polegające między innymi na: 1) Wykonywanie bieżących przeglądów wiat przynajmniej jeden raz w tygodniu celem oceny ich stanu technicznego, 2) Utrzymywanie wiat w czystości, tj. bieżącego usuwania zabrudzeń oraz kompleksowe mycie wiat, 3) Systematyczną naprawę wiat (m.in.: usuwanie skutków dewastacji, wandalizmu, likwidacji zagrożeń spowodowanych zniszczeniem wiaty, montaż skradzionych bądź zniszczonych ławek, wymiana zniszczonych szyb w wiacie, naprawa gabloty lub wymiana zniszczonej szyby w gablocie, naprawa lub wymiana dachu z poliwęglanu oraz wszelkie naprawy i prace polegające na utrzymaniu wiat we właściwym stanie technicznym), 4) Malowanie wiat, 5) Składowanie oraz utylizacja usuniętych elementów wiat lub wymontowanych w wyniku naprawy, 6) Pozostałe prace remontowe zlecone przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy. Szczegółowy zakres usługi zawierają Załączniki nr 6, 6a i 7 do SIWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia, zestawienie wiat przystankowych oraz wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 PLN. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – Santander Bank Polska S.A. nr 37 1090 1825 0000 0001 4381 6475 z dopiskiem „Wadium – Wiaty 2021”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 4) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określa § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Konserwacja napędu wiatraka z Grzawy GPE-228 i rekonstrukcja skrzydeł"
Dodano: 2024-03-29 - Modernizacja wnętrza wielofunkcyjnej hali sportowej z basenem, rewitalizacja balustrad, osłon grzejników i obudów nawiewników wyporowych.
Dodano: 2022-11-08 - Renowacja zabytkowej wieży wyciągowej szybu „Prezydent” w Chorzowie przy ul. Piotra Skargi
Dodano: 2021-02-19 - Bieżące utrzymanie wiat przystankowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w roku 2021
Dodano: 2021-01-20 - Renowacja zabytkowej wieży wyciągowej szybu „Prezydent” w Chorzowie przy ul. Piotra Skargi
Dodano: 2020-11-17 - Wymiana pokrycia dachu Zameczku Myśliwskiego - etap I oraz etap II w ramach zadania: Rewitalizacja Zameczku Myśliwskiego wraz z otoczeniem towarzyszącym i przystosowanie do prowadzenia działalności muzealnej.
Dodano: 2020-10-15 - Modernizacja zewnętrznych schodów wejściowych do budynku C Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/31/AL
Dodano: 2020-06-26 - „Adaptacja części budynku na pracownie dydaktyczne w Zespole Szkół Zawodowych w Lublińcu przy ulicy Klonowej nr 10 w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim- poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego".
Dodano: 2019-10-03 - Rewitalizacja Zameczku Myśliwskiego wraz z otoczeniem towarzyszącym i przystosowanie do prowadzenia działalności Roboty budowlane w zakresie: • wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych podziemia, wykonanie opaski otokowej dla budynku Zameczku Myśliwskiego Promnice • wykonanie remontu i rewitalizacji schodów wejściowych do baszty
Dodano: 2019-09-11 - remont schodów wejściowych do Urzędu Gminy – budynek A oraz do Przychodni Lekarskiej w Mykanowie ul. Samorządowa 1 oraz remont schodów wejściowych do budynku Domu Ludowego w Wierzchowisku – 2 części
Dodano: 2019-08-19