Przetargi.pl
Remont elewacji od strony dziedzińca budynku przy ul. 3 Maja 6 / ul. Żołnierzy Niepodległej 1 w Lublinie

Kuratorium Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 385 222 , fax. 815 385 230
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty
    ul. 3 Maja 6
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 385 222, fax. 815 385 230
    REGON: 64732020000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kuratorium.lublin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji od strony dziedzińca budynku przy ul. 3 Maja 6 / ul. Żołnierzy Niepodległej 1 w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji od strony dziedzińca budynku przy ul. 3 Maja 6/ul. Żołnierzy Niepodległej 1 w Lublinie. Przedmiotowy budynek jest wspólną siedzibą dla 3 instytucji: Kuratorium Oświaty w Lublinie, Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej im. Komisji Edukacji Narodowej w Lublinie i Zespołu Poradni Nr 2 w Lublinie. Kamienica objęta jest ochroną konserwatorską, z uwagi, że usytuowana jest w granicach zespołu urbanistycznego Starego Miasta i Śródmieścia Lublina wpisanego do rejestru zabytków woj. lubelskiego pod nr A/153. W 2019 roku został przeprowadzony remont elewacji frontowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - ustawienie rusztowań z osiatkowaniem i daszkami zabezpieczającymi, - zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej przed uszkodzeniem, zabrudzeniem itp. - oczyszczenie i zmycie tynków elewacji budynku, - skucie uszkodzonych, odspojonych i zasolonych tynków zewnętrznych na cokole i wykonanie nowych tynków renowacyjnych, - naprawa miejscowa tynków ścian, - remont balkonów, - oczyszczenie balustrad balkonowych i krat, - wymiana części obróbek blacharskich, - malowanie elewacji, obróbek blacharskich, balustrad balkonowych i krat, - remont bramy wjazdowej od strony dziedzińca, - wymiana ław kominiarskich, - remont kominów, - wymiana wyłazu na dach, - malowanie pokrycia dachu z blachy ocynkowanej, - wywóz i utylizacja gruzu, uporządkowanie terenu. 3. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych stanowi Dokumentacja projektowa (projekt budowlany, decyzja Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lublinie z dn.14.01.2019 roku), stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, lecz tylko w celach pomocniczych, z uwagi że może on nie obejmować całości zakresu robót i prac. Jeżeli z dokumentacji projektowej lub STWiORB wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w cenie oferty. 4. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów wprowadzonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn.zm.) oraz wymogom, jakie zostały zawarte w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczna. 5. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarze robót znaków towarowych należy rozumieć je jako przykładowe i należy je rozpatrywać jako przykład, a nie wskazanie konkretnego materiału. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych. 6. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD lub innym nośniku danych (w formacie .doc dla opisów technicznych, .pdf dla rysunków). 7. Do składowania materiałów oraz wykonywania niezbędnych prac przygotowawczych Zamawiający wskaże i udostępni Wykonawcy miejsce na terenie Kuratorium, które Wykonawca odpowiednio ogrodzi i oznakuje. Gruz i materiały pochodzące z rozbiórki muszą być na bieżąco wywożone, nie będą mogły być składowane na terenie Kuratorium. Zamawiający dopuszcza ustawienie kontenerów na terenie wygrodzonym w celu składowania gruzu. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego utrzymania porządku wokół miejsca prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu sąsiadującego z obiektem po zakończeniu robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia zgodnie z polskim prawem, z należyta starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa, w szczególności określonymi w ustawie Prawo budowlane, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wiedzą techniczną a także Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego Obiektu. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji należytej jakości na cały przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 36 miesięcy, jednak nie więcej niż 60 miesięcy. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności wskazane w SIWZ. 11. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach