Przetargi.pl
Remont elewacji na budynkach Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 23

Starostwo Powiatowe w Busku-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 15
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3783051 , fax. 041 3783578
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Busku-Zdroju
    ul. Mickiewicza 15 15
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3783051, fax. 041 3783578
    REGON: 29101849000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji na budynkach Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót - Remont elewacji na budynkach Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Busku-Zdroju, . - Wkucie w tynk okablowania zewnętrznego, wymiana zwodów pionowych odgromowych, przeczyszczenie,naprawa i malowanie wpustów i rynien ( pozycja 10, 11, 12, 13 przedmiaru robót) - Oczyszczenie (mycie) powierzchni elewacji wraz z cokołami, gruntowaniu i malowaniu farbą silikonową budynku głównego szkoły, łącznika, sali gimnastycznej oraz garaży ( pozycja 1, 2, 3, 6 przedmiaru robót) - Naprawa, czyszczenie i malowanie balustrad zewnętrznych ( pozycja 4, 5 przedmiaru robót) - Wymiana parapetów zewnętrznych, remont studni okiennych piwnicznych oraz wymiana opaski wokół budynku ( pozycja 7, 8, 9 przedmiaru robót ) - Roboty budowlane ujęte w przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł. (słownie: trzyech tysięcy złotych) w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - w formie określonej w art.45 ust. 6 pkt 5 - Prawa zamówień publicznych Do wadium wnoszonego w poręczeniach i gwarancjach bankowych stosuje się przepisy ustawy Prawo Bankowe. Wadium wnoszone jest w formie gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancji bankowej lub poręczenia bankowego powinno zawierać następujące elementy: a).Określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji (okres związania ofertą - 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert). b).Określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; c).Wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; d).Wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; e).Zapis że poręczyciel/gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta; f).Nieodwołalność poręczenia lub gwarancji 8.2.Wykonawca, który nie wniósł wadium w terminie podlega wykluczeniu z postępowania. 8.3.Wadium w formie pieniężnej (przelew) należy wpłacić na konto Zamawiającego : Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu-Zdroju Oddział Busko-Zdrój NR konta - 92 8517 0007 0010 0070 7563 0016 Na przelewie należy umieścić informację : Wadium - Remont elewacji na budynkach Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 23 8.4.Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta (parter) w budynku Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju przy ul. Mickiewicza 15. 8.5.Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu do składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty/wniesienia wadium (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 8.6.Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający wykona niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą. 8.7.Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium dla Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający wykona niezwłocznie po wniesieniu zabezpieczenia należnego wykonania umowy i podpisaniu przez Wykonawcę umowy. 8.8.Wadium wniesione w pieniądzu będzie zwrócone z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowych za przelew na rachunek bankowy Wykonawcy. 8.9.Wykonawca , którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: - odmówił podpisania umowy na warunkach zawartych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należnego wykonania umowy na zasadach określonych specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, W przypadku przedłużenia terminu składania ofert Wykonawca wnoszący wadium w innej formie niż w pieniądzu musi uwzględnić zmianę terminu związania składaną ofertą .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1). wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - Wykonawca wykaże się przynajmniej dwoma wykonanymi robotami budowlanymi odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartość nie mniejszej niż wartość 100 000,00 zł, w ramach oddzielnej umowy. 2). wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3).dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane Prawem budowlanym. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień wykonawczych wg. niżej wymienionych branż budowlanych w pełnym zakresie: a. konstrukcyjno- budowlanym - potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopią w/w uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - informacja z banku o dysponowaniu środkami finansowymi jakimi dysponuje wykonawca, na kwotę nie mniejszą jednak niż wartość 100 000,00 zł., ( zdolność kredytowa, własne środki) 2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż wartość 100 000,00 zł.; Ocena spełniania warunków: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków przez Wykonawców według kryterium spełnia lub nie spełnia 5.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenie i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) 2) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę określone w pkt. 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach