Przetargi.pl
Remont elewacji łącznika - termoizolacja Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Wielofunkcyjnej w Gołotczyźnie

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Wielofunkcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-430 Gołotczyzna, ul. Ciachanowska 18
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6723037 , fax. 023 6723037
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Wielofunkcyjna
    ul. Ciachanowska 18 18
    06-430 Gołotczyzna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6723037, fax. 023 6723037
    REGON: 13023098900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji łącznika - termoizolacja Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Wielofunkcyjnej w Gołotczyźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont elewacji łącznika - termoizolacja Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Wielofunkcyjnej w Gołotczyźnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia 7)określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia 8)ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia-nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 1do SIWZ 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 2 do SIWZ 3)zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 4)dokumenty określone w pkt. 8.2 , 8.3 i 8.4 do SIWZ 5)przedmiar robót - załącznik nr 6 do SIWZ 6)kosztorys ofertowy- załącznik nr 7 do SIWZ 7) zaakceptowana Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 8 do SIWZ 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stciechanow.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach