Przetargi.pl
Remont elewacji i dachu nowego i starego skrzydła budynku XI Liceum Ogólnokształcącego przy pl. Małachowskiego 1 w Warszawie (znak sprawy ZP-27/16)

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
    REGON: 01525966300108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji i dachu nowego i starego skrzydła budynku XI Liceum Ogólnokształcącego przy pl. Małachowskiego 1 w Warszawie (znak sprawy ZP-27/16)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i dachu nowego i starego skrzydła budynku XI Liceum Ogólnokształcącego przy pl. Małachowskiego 1 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Dokumentację badań stratygraficznych detalu architektonicznego elewacji frontowej i podwórzowej zabytkowej kamienicy znajdującej się przy pl. Małachowskiego 1 w Warszawie, wykonaną w październiku 2014r. przez Pro Arte Pracownia badań i konserwacji zabytków, ul. Andersa 2/39 w Warszawie. Autorem opracowania jest mgr Wanda Zawistowska. 2) Projekt budowlano-wykonawczy remontu elewacji budynku XI L.O. im. Mikołaja Reja przy pl. Małachowskiego 1 w Warszawie znajdującego się w obszarze wpisanym do rejestru konserwatorskiego pl. Małachowskiego - tom I (projekt remontu elewacji i dachu nowego skrzydła budynku) wykonany dnia 31 października 2014 r. przez FORMAT Biuro Projektów Tomasz Turek, Legionowo, ul. Kujawska 35a. Autorami opracowania są: mgr inż. arch. Magdalena Trojanowska, inż. Tomasz Turek, Tomasz Grzesiak, Aleksandra Wójciak. 3) Projekt budowlano-wykonawczy remontu elewacji budynku XI L.O. im. Mikołaja Reja przy pl. Małachowskiego 1 w Warszawie znajdującego się w obszarze wpisanym do rejestru konserwatorskiego pl. Małachowskiego - tom II (projekt remontu elewacji i dachu starego skrzydła budynku) wykonany dnia 31 października 2014 r. przez FORMAT Biuro Projektów Tomasz Turek, Legionowo, ul. Kujawska 35a. Autorami opracowania są: mgr inż. arch. Magdalena Trojanowska, mgr Wanda Zawistowska, inż. Tomasz Turek, Tomasz Grzesiak, Aleksandra Wójciak. 4) Przedmiar robót dla remontu elewacji budynku XI L.O. im. Mikołaja Reja przy pl. Małachowskiego 1 w Warszawie - nowe skrzydło budynku, wykonany dnia 20 stycznia 2016 r. przez Wiesława Pszczółkowskiego, Wydział Inwestycji dla Dzielnicy Śródmieście na podstawie przedmiaru wykonanego przez FORMAT Biuro Projektów Tomasz Turek, Legionowo, ul. Kujawska 35a, opracowanego przez inż. Tomasza Turek. 5) Przedmiar robót dla remontu elewacji budynku XI L.O. im. Mikołaja Reja przy pl. Małachowskiego 1 w Warszawie - zabytkowe skrzydło budynku, wykonany dnia 20 stycznia 2016 r. przez Wiesława Pszczółkowskiego Wydział Inwestycji dla Dzielnicy Śródmieście na podstawie przedmiaru wykonanego przez FORMAT Biuro Projektów Tomasz Turek, Legionowo, ul. Kujawska 35a, opracowanego przez inż. Tomasza Turek. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu elewacji budynku XI L.O. im. Mikołaja Reja przy pl. Małachowskiego 1 w Warszawie znajdującego się w obszarze wpisanym do rejestru konserwatorskiego pl. Małachowskiego - tom I (projekt remontu elewacji i dachu nowego skrzydła budynku) wykonaną dnia 31 października 2014 r. przez FORMAT Biuro Projektów Tomasz Turek, Legionowo, ul. Kujawska 35a. Autorem opracowania jest inż. Tomasz Turek. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu elewacji budynku XI L.O. im. Mikołaja Reja przy pl. Małachowskiego 1 w Warszawie znajdującego się w obszarze wpisanym do rejestru konserwatorskiego pl. Małachowskiego - tom II (projekt remontu elewacji i dachu zabytkowego skrzydła budynku) wykonaną dnia 31 października 2014 r. przez FORMAT Biuro Projektów Tomasz Turek, Legionowo, ul. Kujawska 35a. Autorem opracowania jest inż. Tomasz Turek. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. Dane ogólne obiektu: Powierzchnia elewacji do ocieplenia ok. 1 350 m2. Powierzchnia elewacji do malowania ok. 2 380 m2. Wykonanie izolacji termicznej dachu ok. 658 m2. Wykonanie izolacji termicznej stropodachu ok. 284 m2. Wymiana krat okiennych ok 200 m2. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: Stara część budynku: - wykonanie remontu elewacji, - wykonanie izolacji termicznej stropodachu, - rekonstrukcja zachowanego detalu na elewacji, - odtworzenie niezachowanego detalu, - zadaszenie wejścia od podwórza, - remont kominów wentylacyjnych, - renowacja pokrycia dachowego przez warstwę nowej papy nawierzchniowej, - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, - wymiana krat i obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych Nowa część budynku: - termomodernizacja stropodachu budynku, - termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku, - remont kominów wentylacyjnych, - wykonanie nowego pokrycia dachu, - zadaszenie głównego wejścia do budynku, - przełożenie instalacji odgromowej, - wymiana krat i obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych, - odtworzenie po uzgodnieniu z autorami murala na wschodniej części budynku. UWAGA: 1. Układ urbanistyczny Placu Małachowskiego został wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-289/1. 2. Stara część budynku L.O. jest ujęta w gminnej ewidencji zabytków utworzonej na podstawie zarządzenia nr 2998/2012 r. Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 24 lipca 2012 r. 3. W trakcie trwania prac remontowych należy wykonać w obecności przedstawiciela SKZ próbne malowanie fragmentów elewacji według przyjętej kolorystyki. 4. Przed rozpoczęciem robót należy przedłożyć inspektorowi nadzoru, pisemną opinię ornitologiczną dotyczącą ochrony ptaków w trakcie prowadzonych robót. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z Decyzją Nr 223/Ś/2015 z dnia 23 kwietnia 2015 r. /Ww. decyzja stanowi załącznik nr 8 do SIWZ/. 6. Realizacja dostaw sprzętu i materiałów na budowę może odbywać się tylko poza godzinami szczytu. 7. W trakcie wykonywania robót Wykonawca w części starej budynku wykona demontaż a następnie montaż istniejącej instalacji odgromowej w sposób zapewniający jej właściwy i skuteczny montaż zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 8. Należy wykonać pomiary sprawdzające instalacji odgromowych z przekazaniem pomiarów badań podpisanych przez osoby uprawnione Inspektorowi. 9. W wycenie należy uwzględnić konieczność wykonania dokumentacji organizacji ruchu oraz koszty wynikające z zajęcia pasa drogowego Placu Małachowskiego w zakresie i czasie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający udostępnienia odpłatnie Wykonawcy istniejące miejsca poboru wody, energii elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. Wykonawca musi posiadać własne podliczniki celem opomiarowania i właściwego rozliczenia po zakończeniu robót. 11. Wykonawca musi zorganizować, a następnie zlikwidować zaplecze budowy oraz zaplecze sanitarne dla pracowników w ciągu 3 dni od daty odbioru końcowego robót. Koszty organizacji i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu zaplecza obciążają Wykonawcę. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych (klauzula społeczna - art. 29 ust. 4 pkt 1 lit.a) ustawy Pzp). 1.Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będzie zatrudniał 1 osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2013 poz. 674, z późn. zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998 r. nr 21 poz. 94, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Szczegółowe wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osoby bezrobotnej, sposób dokumentowania jej zatrudnienia zawarte zostały w § 4 projektu umowy. Sankcje związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy w przedmiotowym określone zawarte zostały w § 10 ust.1 pkt 9) oraz ust.2 projektu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Wymagany termin wykonania zamówienia: 3 dni od daty zawarcia umowy do dnia 31 października 2016r. Wykonawca zobowiązany jest wykonać cały przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym, niż do 31 października 2016r. z zastrzeżeniem, że: 1. Od 1 maja do 31 maja z uwagi na matury Wykonawca nie będzie prowadził robót na terenie placówki, chyba że po uzgodnieniu z dyrekcją placówki w dni wolne od pracy (soboty, niedziele). 2. Ponadto od 1 maja do 31 maja z uwagi na matury, oprócz zakazu prowadzenia robót Wykonawca musi zapewnić możliwość wietrzenia sal lekcyjnych na ostatnich dwóch kondygnacjach (brak folii na otworach okiennych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 47000,00 PLN (słownie: czterdzieści siedem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach