Przetargi.pl
Remont elewacji i dachu budynku Prokuratury Rejonowej przy ul. Armii Krajowej 31 w Lubaniu

Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Muzealna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6428400, 6428414 , fax. 756 428 434
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze
    ul. Muzealna 9
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6428400, 6428414, fax. 756 428 434
    REGON: 56950400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jgora.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Prokuratura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji i dachu budynku Prokuratury Rejonowej przy ul. Armii Krajowej 31 w Lubaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i dachu budynku Prokuratury Rejonowej przy ul. Armii Krajowej 31 w Lubaniu. Również Sąd Rejonowy w Lubaniu mieści pod tym adresem. Przedmiotowy budynek jest wspólny dla obu tych instytucji. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - remont dachu mansardowego wraz z montażem nowego pokrycia dachowego – istniejące gonty bitumiczne połaci dolnej należy zachować jako wstępne krycie pod projektowany łupek syntetyczny; - wymiana pokrycia dachowego połaci górnej – papa asfaltowa; - przemurowanie kominów od poziomu dachu z wykorzystaniem cegły klinkierowej; - wykonanie nowego świetlika dachowego nad klatką schodową – na wzór istniejącego z zastosowaniem systemowych rozwiązań dla dachów przeszklonych na bazie aluminiowych fasad z zapewnieniem izolacyjności termicznej na poziomie Umax=1,1W/m2K; - wymiana wyłazu dachowego w dachu płaskim; - remont dachów nad dobudówkami do obiektu wraz z wymianą pokrycia z papy asfaltowej; - demontaż elementów instalacji tv przemysłowej, oświetlenia zewnętrznego oraz alarmowej; - czyszczenie elewacji budynku; - usunięcie istniejących powłok i nawarstwień na elementach betonowych elewacji; - naprawa i uzupełnienie detali architektonicznych betonowych; - hydrofobizacja elementów betonowych, a następnie ich malowanie; - naprawa i uzupełnienie detali architektonicznych z tynku; - naprawa i wymiana wypraw tynkarskich wraz z ukryciem przewodów oświetlenia i telewizji przemysłowej w tynku, w rurkach ochronnych; - przywrócenie brakujących podokienników zewnętrznych; - malowanie elewacji; - ponowny montaż elementów instalacji tv przemysłowej, oświetlenia zewnętrznego oraz alarmowej; - renowacja elementów metalowych – krat okiennych; - wymiana przewodów instalacji odgromowej; - montaż i wymiana obróbek blacharskich: podokienników zewnętrznych, gzymsów, opierzeń kominów oraz rynien i rur spustowych instalacji odwodnienia dachu; - remont balkonów – wykonanie projektowanych warstw izolacji przeciwwodnej, montaż okładziny podłogowej z płytek ceramicznych; - montaż zabezpieczeń przed dostępem ptaków – kolce odstraszające na gzymsach i poziomych krawędziach daszków facjat; - renowacja głównych drzwi wejściowych w elewacji frontowej (północno-zachodniej). 3. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ „ATA” Soczyński Mirosław , 59-800 Lubań, ul. Cmentarna 1 składającej się z projektu budowlanego z elementami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót. - Roboty realizowane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę które złożono do Starosty Lubańskiego w dniu 08.04.2019 r. - Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania prac w czasie i w sposób nie kolidujący z pracą prokuratury i sądu. Roboty generujące znaczny hałas prowadzone będą poza godzinami pracy. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącego (codziennego) dokładnego, sprzątania po robotach budowlanych. - Zamawiający informuje, iż po stronie Wykonawcy jest zapewnienie zaplecza budowlany oraz wywóz gruzu i innych śmieci budowlanych (wynajem kontenera). 4. Opis przedmiotu zamówienia na powyższe roboty budowlane stanowi dokumentacja projektowa w skład której wchodzą: - Projekt budowlany – Remont dachu z wymianą pokrycia dachowego i obróbek blacharskich oraz elewacji budynku Prokuratury Rejonowej w Lubaniu, ul. Armii Krajowej 31 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Pomocniczo Zamawiający załącza przedmiar robót - nie stanowiący podstawy wyceny oferty Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4.291,00 zł: 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść na konto Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze: 23 1010 1674 0034 6313 9120 0000 w Banku NBP. Kwota wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule wpłaty należy wpisać nr zamówienia tj. „wadium PO VII WB 261.1.2019”. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych niż pieniężna formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału dokumentu (gwarancji, poręczenia) w kopercie oznaczonej: „oryginał wniesienia wadium” i tą zamkniętą kopertę załączyć do oferty. UWAGA: Niezłożenie oryginału gwarancji/poręczenia skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. Dokument wadium nie podlega uzupełnieniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału postępowaniu zamieścili informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 1-2 niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach