Miejski Zespół Gospodarczo-Administracyjny ogłasza przetarg
- Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 37
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-83 371 23 34 , fax. 0-83 371 23 30
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Gospodarczo-Administracyjny
ul. Warszawska 37 37
21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 0-83 371 23 34, fax. 0-83 371 23 30
REGON: 06031720400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr3 w Międzyrzecu Podlaskim -I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1). Montaż i demontaż rusztowań niezbędnych do wykonania prac, wysokość 4.5-13 m. -2148,67 m2. 2). Zabezpieczenie przed zabrudzeniem stolarki (razem z parapetami) okna - 134szt. i drzwi -4szt.o łącznej powierzchni -606,80 m2. 3). Demontaż i montaż rur spustowych wody ze ścian hali sportowej -30 m. 4). Demontaż oznaczeń szkoły - 3 szt. 5). Demontaż uchwytów do flag -2 szt. 6). Oczyszczenie istniejących uchwytów do flag - 2 szt. 7). Montaż oznaczeń szkoły - 3 szt. 8). Przygotowanie podłoża, przetarcie i oczyszczenie ścian bez podpiwniczenia, wykonanych z terrazytu o powierzchni - 1846,40 m2 9). Gruntowanie powierzchni ścian bez podpiwniczenia łącznie z ościeżami okiennymi i drzwiowymi - 2039,70 m2. 10).Przyklejenie warstwy siatki PCV na ścianach - 1846,40m2. 11).Przyklejenie warstwy siatki PCV na ościeżach - 193,30 m2. 12).Wklejenie kątownika aluminiowego z siatką na narożnikach wypukłych - 1200,20 m. 13).Nałożenie na ściany II warstwy masy klejowej z wygładzeniem pod malowanie- 1846,40 m2. 14).Nałożenie na ościeże II warstwy masy klejowej z wygładzeniem pod malowanie- 193,30 m2. 15).Gruntowanie ścian i ościeży gruntem na bazie żywic akrylowych i mączek kwarcowych -2039,70 m2. 16).Dwukrotne malowanie farbami akrylowymi elewacji wg palety kolorów firmy KOSBUD,ościeże okienne i drzwiowe w kolorze AK 037 - 193,30 m2, filarki międzyokienne w kolorze BK 025 - 161,00 m2, pozostała powierzchnia ścian w kolorze AK 082 - 1685,40 m2. Łącznie -2039,70 m2. 17).Montaż kratek wentylacyjnych w istniejących otworach umiejscowionych w górnej części ścian -45 szt. 18).Demontaż i montaż po remoncie elewacji instalacji odgromowej -145,15 m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy; wyrażają zgodę na termin płatności wynagrodzenia wynoszący 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego; udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wymienione w następnym punkcie i w rozdz. 1.2.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; kserokopie uprawnień budowlanych osoby, która będzie pełniła samodzielną funkcję techniczną - kierownika budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wyraża zgodę na termin płatności wynagrodzenia wynoszący 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego; udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja sali sportowej przy Gimnazjum w Bychawie
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia ZM 34/230/2016 jest Przebudowa i remont Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej nr 2 przy ul. M.C. Skłodowskiej 10 w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach ul. Bema 1, 24-100 Puławy.
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na naprawie budynku nr 2 w m. Rajskie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni dróg i placów w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Głębokiej 4
Dodano: 2016-07-26 - Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 26 (koszarowy) w kompleksie wojskowym przy ul. Piłsudskiego 36 w Zamościu.
Dodano: 2016-07-26 - Remont budynku nr 11 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-22 - Remont pomieszczeń w siedzibach Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie i Chełmie
Dodano: 2016-07-20 - Remont stacji transformatorowych wraz z dokumentacją techniczną w kompleksach wojskowych w Lublinie bud. nr 99 przy Al. Racławickich 44 i w Klikawie bud. nr 4 oraz kompensacja mocy biernej w Roskoszy bud. nr 13
Dodano: 2016-07-15