Przetargi.pl
Remont elewacji budynku Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu

Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53647 Wrocław, ul. Młodych Techników
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3580200 , fax. 0-71 3552825
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu
    ul. Młodych Techników
    53647 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3580200, fax. 0-71 3552825
    REGON: 33262400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wroclaw.gum.gov.pl/b09/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: „Remont elewacji budynku Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu”. 2) W zakres robót wchodzi remont elewacji budynku Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu polegający na: a) myciu i czyszczeniu mechanicznym elewacji budynku, b) skuciu i odtworzeniu uszkodzonych tynków, c) demontażu istniejącej wentylacji na elewacji budynku, d)wykonaniu tynków pocienionych mineralnych kamyczkowych na cokole budynku, e) wykonaniu tynków pocienionych żywicznych kamyczkowych w poziomie parteru i na kominach, f) wymianie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, g) wymianie drzwi wejściowych frontowych na drzwi aluminiowe, h) wymianie podokienników okiennych na podokienniki blaszane, i) malowaniu 2x farbą akrylową elewacji, j) malowaniu 2x farbą ftalową w tym: kraty, schody, barierki, balustrady, drzwi wejściowe od strony parkingu, kominki blaszane ponad kominami, k) malowaniu 2x farbą ftalową drzwi drewnianych ponad dachem, drzwi garażowych od strony parkingu, zgodnie z przedmiarem robót oraz dokumentacją projektową. 3) Zamówienie obejmuje również: a) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych oraz organizacji placu budowy, jak również dopełnienia wszelkich formalności prawnych niezbędnych do użytkowania obiektu (np. zgłoszenia, pozwolenia), b) uzyskanie zgody Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu na zajęcie pasa drogowego, (prace przy remoncie elewacji w tym ustawienie rusztowań – część budynku znajduje się przy ul. Młodych Techników we Wrocławiu - przy drodze gminnej) oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego przy drogach miejskich, c) opłaty za zajęcie pasa drogowego. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) projekt budowlany i wykonawczy na „Remont elewacji budynku Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu” – załącznik nr 2a i 2b do SIWZ, b) przedmiar robót – załącznik nr 2c do SIWZ, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 2d do SIWZ, d) decyzja Nr 1244/18 o pozwoleniu na budowę na roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu – załącznik nr 12 do SIWZ, e) wzór umowy – załącznik nr 11 do SIWZ. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac wykonawczych w sposób nie utrudniający funkcjonowania użytkowników budynku (obiekt czynny) i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 6) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób wykonujących prace fizyczne, w tym remontowo–budowlane, montażowe i elektryczne opisane dokumentacją projektową, które są niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu. 7) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę tych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, określone zostały w SIWZ. 8) W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót składany przez Wykonawcę wraz z ofertą. 2) Dowody potwierdzające równoważność oferty w przypadku oferowania materiałów równoważnych, o których mowa w części XV ust. 7 SIWZ (jeżeli dotyczy). 3) Zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w części VIII.7 ust. 2 – na załączniku Nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 2 ustawy Pzp lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie. 5) Wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepis o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 6) Dokumenty podmiotów zagranicznych, o których mowa w części VIII.5 SIWZ (jeżeli dotyczy). 7) Dokumenty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, o których mowa w części VIII.6 SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach