Przetargi.pl
Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze rewitalizowanym w Polkowicach - ul. 3-go Maja 1-14

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Cuprum" ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, KOLEJOWA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767461840 , fax. 76-746-78-41
  • Data zamieszczenia: 2020-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Cuprum"
    KOLEJOWA 24A
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 767461840, fax. 76-746-78-41
    REGON: 000493209
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze rewitalizowanym w Polkowicach - ul. 3-go Maja 1-14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które obejmują wykonanie miedzy innymi: 1) Ustawienie rusztowań rurowych na całej powierzchni ścian. 2) Zmycie kurzu i glonów na całej powierzchni przewidzianych o malowania. 3) Uzupełnienie tynków. 4) Gruntowanie całej powierzchni przeznaczonej do malowania. 5) Wymiana listew narożnikowych. 6) Uszczelnienie silikonem stolarki na zewnątrz oraz obróbek blacharskich (zabudowa dylatacji). 7) Uzupełninie wypraw elewacyjnych cienkowarstwowych w miejscach ich odparzenia lub uszkodzenia. 8) Dwukrotne malowanie farba silikonową. 9) Malowanie farba olejna elementów metalowych obróbek blacharskich. 10) Wymiana szafek gazowych. 11) Wymiana rur spustowych. 12) Remont wiatrołapów, daszków nad wejściami do klatek schodowych, remont ścian wiatrołapów. 13) Rozebranie rusztowania. 14) Oczyszczenie terenu. 15) Usunięcie gruzu i innych materiałów do utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 6.000,00 zł. Słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 3. Termin wnoszenia wadium: do dnia składania ofert do godz. 10:00. 4. Wadium można wnosić w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art.25a ust.1 ustawy pzp. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. a) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - podstawy wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, b) Oświadczenie z art-25a ust. 1 ustawy Pzp -warunki udziału – załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują)- załącznik nr 4 do SIWZ 4. Dowód wniesienia wadium. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp - według załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach