Przetargi.pl
Remont elewacji budynku dydaktycznego Szkoły Podstawowej nr 19 w Brzeźcach oraz remont dojścia do szkoły od strony wschodniej.

Pszczyński Zarząd Edukacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2102193 w. 116 , fax. 032 2102193 w. 118
  • Data zamieszczenia: 2015-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pszczyński Zarząd Edukacji
    ul. Zdrojowa 4 4 4
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 2102193 w. 116, fax. 032 2102193 w. 118
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pze.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku dydaktycznego Szkoły Podstawowej nr 19 w Brzeźcach oraz remont dojścia do szkoły od strony wschodniej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia; Roboty elewacyjne: - skucie istniejących tynków , oczyszczenie ścian i przygotowanie pod tynkowanie - wykonanie nowych tynków kat. III z osiatkowaniem i wykonaniem tynków akrylowych barwionych w masie o fakturze baranka z dodatkiem preparatu zabezpieczającego przed porostem glonów i grzybów, wg projektu kolorystyki - uzupełnienie ścian cokołu cegłą klinkierową na elewacji zachodniej i południowej , - wykonanie tynku mozaikowego na cokole budynku wg projektu kolorystyki - wymianę obróbek blacharskich - parapet na elewacji południowej , - montaż nowej obróbki na cokole na podłożu z płyt OSB - wymianę rur spustowych z PVC - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej w niezbędnym zakresie z wykonaniem pomiarów - montaż i demontaż rusztowań z kosztami czasu pracy - zabezpieczenie stolarki folią Wymiana stolarki : - wykucie z muru i wstawienie nowych okienek piwnicznych uchylnych z PCV na elewacji wschodniej Remont tarasu : - rozbiórki pokrycia z papy, - skucia wylewki spadkowej na tarasie , - wykonania warstwy wyrównawczej spadkowej z zaprawy cementowej zatartej na gładko, - zaimpregnowanie wylewki masą elastyczną systemową , - pokrycie wylewki papą termozgrzewalną z wywinięciem i uszczelnieniu na łączeniu ze ścianą , - montaż rury spustowej odprowadzającej wodę z tarasu, Zagospodarowanie terenu : - rozebranie elementów betonowych - schody i podejście - demontaż furtki , bramy wraz z słupkami - wykonanie schodów terenowych wraz z podejściem z kostki betonowej grub. 6 cm , obrzeży chodnikowych i palisad - dostawa i montaż bramy wjazdowej i furtki z elementów stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo farbą odporna na warunki atmosferyczne w kolorze ciemno szarym-grafitowym o strukturze piaskowej wraz z wykonaniem fundamentów i słupków zgodnie z projektem - wykonanie opaski żwirowej wokół budynku od strony wschodniej i północnej z ułożeniem obrzeży betonowych na ławie betonowej - wykonanie skarpy od strony wschodniej w zakresie : rozbiórki muru oporowego uformowanie kształtu skarpy wg projektu ułożenia obrzeża betonowego ułożenie systemowej kraty ażurowej betonowej Roboty towarzyszące: Wywóz i utylizacja gruzu , ziemi i materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Szczegółowy zakres zamówienia określają dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako pomoc dla wykonawcy przy sporządzaniu oferty. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi , projektem budowlanym , i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : 3 000,00 zł (słownie : trzy tysiące złotych) należy wnieść w terminie do 25.08.2015 r. przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz, dopuszczonej art.45 ust 6 Prawa zamówień publicznych (Dz.U.2014 poz.1232). należy złożyć w formie oryginału w kasie PZE, czynnej : w godz. 700 - 1400 ( środa i piątek ) w godz. 1200 - 1400 (wtorek) Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto : ING Bank Śląski o/Pszczyna - Pszczyński Zarząd Edukacji - nr 80 1050 1070 1000 0090 3028 5937 Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego ( wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja- 1 pkt za 3 lata, 5 pkt za 4 lata, 10 pkt za 5 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach