Przetargi.pl
Remont elementów elewacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Armii Krajowej w Miliczu

I Liceum Ogólnokształcące ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. 11 Listopada 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 38 40 012 , fax. 71 38 41 206
  • Data zamieszczenia: 2014-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: I Liceum Ogólnokształcące
    ul. 11 Listopada 5 5
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 38 40 012, fax. 71 38 41 206
    REGON: 00083169800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lo1milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elementów elewacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Armii Krajowej w Miliczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w zakresie remontu elementów elewacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Armii Krajowej w Miliczu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a. roboty przygotowawcze w zakresie montażu rusztowań ramowych, daszków ochronnych nad przejściami dla pieszych, ustawienie rynny do gruzu b. roboty rozbiórkowe, w tym rozebranie rynien i obróbek blacharskich, demontaż przewodów kabelkowych, rozbiórki wiat i zadaszeń, rozbiórki murów betonowych i opasek chodnikowych c. prace remontowe, w tym przełożenie pokrycia z dachówki, wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, zabezpieczenie okien, mycie powierzchni, uzupełnienie podkładów pod tynki oraz tynków, impregnacja elewacji, malowanie elewacji, usunięcie farby olejnej z elementów metalowych, miniowanie krat i balustrad, malowanie krat i balustrad, wypełnienie ubytków powierzchni konstrukcji betonowych, wyrównanie i naprawa powierzchni betonowych szpachlą, roboty porządkowe d. prace przy instalacji odgromowej w zakresie wymiany przewodów instalacji, łączenia prętów, pomiaru rezystancji e. roboty przy wykonywaniu opaski wokół budynku, w tym wykonanie wykopu, wymiana podsypki, ułożenie geowłókniny, wstawienie obrzeży chodnikowych, zasypka z kruszywa kopanego f. oświetlenie, tj. montaż lamp oświetlenia zewnętrznego 3. Zamówienie obejmuje prace określone szczegółowo w dokumentacji projektowo - technicznej, w tym: a) w przedmiarach robót: b) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rozwiązania techniczne i projektowe są przedstawione w dołączonej dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w dwóch etapach, w latach 2014 - 2015 Etap 1 Zamówienia - rok 2014 1. Część zamówienia (ETAP I) obejmuje częściowo elewację zachodnią, elewację południową, frontową oraz częściowo elewację wschodnią. 2. Zakres prac obejmuje: a. przełożenie okapów z dachówki - 47,50 m2 b. rury spustowe - 99 m c. rynny dachowe -106 m d. remont elewacji - 1104 m2 e. kraty remont - 12 m2 f. remont powierzchni betonowych - 15,7 m2 g. instalację odgromową - zwody pionowe - 92 m Etap 2 Zamówienia - rok 2015 1. Część zamówienia (ETAP II) obejmuje pozostałą część elewacji zachodniej, elewację północną oraz pozostałą część elewacji wschodniej. 2. Zakres prac obejmuje: a. wymianę pokrycia dachu altanek - 40 m2 b. spusty- 132 m c. rynny - 252 m d. uzupełnienie tynków szlachetnych - 495,75 m2 e. malowanie elewacji - 2234 m2 f. malowanie kraty i powierzchni metalowych - 108 m2 g. naprawę nawierzchni betonowych (cokół, okap) - 172,50 m2 h. instalacja odgromowa - 96 m i. oprawy oświetlenia zewnętrznego - 6 kpi. j. wymiana drzwi - 2 szt. k. chodnik - 250 m2 l. opaska wokół budynku - 50 m2 6. Zamawiający informuje, iż ewentualnie zastosowane w ww. dokumentacji projektowej nazwy własne producentów lub oznaczenia handlowe urządzeń i armatury, podane w projekcie należy traktować wyłącznie jako określające oczekiwane przez Zamawiającego standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tzn. poprzez zastosowanie innych urządzeń i armatury o nie gorszych parametrach, po uzgodnieniu z Zamawiającym. 7. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. 8. W szczególności przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, obowiązujących norm technicznych, przepisów techniczno - budowlanych, zasad wiedzy technicznej, przepisów BHP, ppoż. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi pracami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto Zamawiającego: nr 41 9582 0000 2000 0000 2802 0003 z dopiskiem: Remont elementów elewacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Armii Krajowej w Miliczu. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale, w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie I Liceum Ogólnokształcącego w Miliczu TERMIN WNIESIENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZU: najpóźniej do dnia 28.10.2014 roku do godz. 10.00 Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego !

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lo1milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach