Przetargi.pl
Remont dwóch sztuk pługów odśnieżnych wirnikowo - ślimakowych ZIŁ-470

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-763 Poznań, ul. Siemiradzkiego 5a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8668821 , fax. 061 8646314, 8660922
  • Data zamieszczenia: 2011-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
    ul. Siemiradzkiego 5a 5a
    60-763 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8668821, fax. 061 8646314, 8660922
    REGON: 01751157500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dwóch sztuk pługów odśnieżnych wirnikowo - ślimakowych ZIŁ-470
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dwóch sztuk pługów odśnieżnych wirnikowo - ślimakowych ZIŁ-470 użytkowanych przez jednostki organizacyjne Zamawiającego: GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Chodzieży, Chodzież, ul. Gór Morzewskich 3 nr inwentarzowy: 5/582/05-41; nr nadwozia: 540129; nr silnika 80 10I 173; rok pr.1981 Miejsce Garażowania: j.w GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Nowym Tomyślu, 64-300 Nowy Tomyśl; ul. Poznańska 3 nr inwentarzowy: NT5/582/01; nr nadwozia: 296105; nr silnika 6904 u 502; rok pr.1969 Miejsce Garażowania: ZAMYSŁOWO (Obwód Drogowy) ul. Moderska 10 W ramach zamówienia należy wykonać między innymi wymianę silnika, kompleksową wymianę instalacji elektrycznej, kompleksową naprawę układu roboczego D-470 oraz wymianę kabiny operatora kierowcy, itd. Wykonawca zobowiązany będzie przetransportować ww. pługi z miejsc garażowania do zakładu remontowego. Intencją zamawiającego jest by pługi ślimakowo-wirnikowe po remoncie spełniały standardy użytkowe i technologiczne nie niższe niż nowy sprzęt. Parametry pracy urządzeń roboczych odśnieżnych i parametry jezdne nie mogą być gorsze niż nowy sprzęt. Po remoncie oczekujemy łatwiejszego rozruchu silnika, zapewnienia łatwiejszej obsługi pługa oraz poprawy warunków pracy operatora związanej z wymianą kabiny, montażem ogrzewania oraz wspomagania układu kierowniczego. Pługi po remoncie muszą spełniać wymagania przepisów prawa o ruchu drogowym i przepisów o bezpieczeństwie pracy maszyn.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 400,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące czterysta 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Bank Gospodarstwa Krajowego ul. Św. Marcin 58/64, 61-807 Poznań nr 11 1130 1088 0001 3088 4620 0005, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Gwarancje i poręczenia powinny być bezwarunkowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach