Przetargi.pl
Usługa wykonania przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych oraz napraw pojazdów osobowych, mikrobusów, ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych.

Jednostka Wojskowa 3293 ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 277 44 71 , fax. 63 277 41 00, 2774111
  • Data zamieszczenia: 2014-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3293
    ul. Witkowska 8 8
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 63 277 44 71, fax. 63 277 41 00, 2774111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wykonania przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych oraz napraw pojazdów osobowych, mikrobusów, ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych oraz napraw pojazdów osobowych, dostawczych, mikrobusów, ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych. Określenie przewidywanej ilości usług oraz zakresu napraw zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 zadania: Zadanie nr 1 Naprawa pojazdów osobowych i mikrobusów - Wykaz pojazdów wraz z planowaną liczbą pojazdów przeznaczonych do naprawy zawiera załącznik nr 2 A do SIWZ. Zadanie nr 2 Naprawa pojazdów ciężarowych, autobusów i traktorów kołowych - Wykaz pojazdów wraz z planowaną liczbą pojazdów przeznaczonych do naprawy zawiera załącznik nr 2 B do SIWZ. Zadanie nr 3 Wykonanie przeglądów pojazdów ciężarowych - specjalnych (pożarniczych). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy- załącznik nr 2 C do SIWZ. 3. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z zadania pozycje. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Dla zadań nr 1 i 2 - wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia, - wykonywanie zgłaszanych napraw pojazdów samochodowych, - wykonywanie konserwacji pojazdów samochodowych, - wykonywanie napraw wynikających z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, - wykonywanie napraw związanych z elektroniczną - komputerową diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, - wykonywanie diagnostyki, w tym serwisowanie ogumienia polegającego na kontroli zużycia ogumienia oraz wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i letnie na zimowe, - demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, - montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw, - przedstawianie potrzeby wykonania koniecznych innych czynności niż objęte zgłoszoną koniecznością naprawy. Dla zadania nr 3 W ramach przeglądu pojazdów ciężarowych - specjalnych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania niżej wymienionych czynności: - wymiana oleju i filtra oleju w silniku, - czyszczenie lub wymiana wkładu filtra powietrza, - wymiana oleju w skrzyni biegów i skrzyni rozdzielczej, - wymiana filtru paliwa zasadniczego i wstępnego, - wymiana filtra oleju w układzie hydraulicznym, - smarowanie wg technologii budowy pojazdów: sworzni zwrotnic, wałka pedału sprzęgła, wałka napędu alternatora, wałka napędu pompy wody, mechanizmu zmiany biegów, sworzni kulistych drążków kierowniczych, sworzni resorów wahaczy, tulejek rozpieraków hamulców - wymianę oleju w przekładni głównej i zwrotnicach mostów napędowych, - sprawdzenie i ewentualne wyregulowanie naciągów pasków klinowych, - sprawdzenie i ewentualne dokręcenie śrub, nakrętek podwozia i kabiny, - sprawdzenie świateł przednich - ewentualne ustawienie, - sprawdzenie ogrzewania postojowego WEBASTO - ewentualna naprawa, - wymiana filtra przeciwpyłowego układu wentylacji/klimatyzacji - ewentualna naprawa, - sprawdzenie i wymiana niesprawnych kontrolek, kasowanie błędów na komputerze, - inne czynności niż objęte zgłoszoną koniecznością przeglądu. 5. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: Dla zadań nr 1 i 2 a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonanie usługi w siedzibie Wykonawcy (miejsce wykonywania usługi), które to będzie zlokalizowane w odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miejscowości Powidz. b) Zamawiający dostarczy i odbierze na własny koszt pojazd z siedziby Wykonawcy. c) Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane usługi naprawy (nie za dyspozycyjność zakładu). Naprawy są naprawami awaryjnymi, nieplanowanymi i wynikającymi z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie częstotliwości i rodzaju napraw. d) Zamawiający zastrzega, iż podane ilości pojazdów do naprawy w poszczególnych zadaniach mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia na pisemne zgłoszenie Zamawiającego bez konieczności wprowadzenia aneksu do umowy, przy zastrzeżeniu, że sumaryczny koszt usługi nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. e) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazdy przekazane do przeglądu, obsługi lub naprawy, a Zamawiający nie będzie ponosił kosztów przechowywania pojazdów przed, w trakcie i po wykonaniu usługi. Dopuszcza się przeprowadzenie stosownych prób drogowych. f) Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie lub przez podwykonawców przeglądów i napraw, a w szczególności układów mających bezpośrednio wpływ na bezpieczeństwo pojazdu. g) Potrzeba usprawnienia pojazdu zostanie zgłoszona przez przedstawiciela Zamawiającego bezzwłocznie po powstaniu awarii. Za termin rozpoczęcia naprawy uważa się dostarczenie pojazdu do Wykonawcy. h) Czas naprawy danego układu lub wymiany podzespołu nie przekroczy czasu przewidzianego na daną operację przez producenta. i) Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od daty dostarczenia pojazdu przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu za zgodą przedstawiciela Zamawiającego. j) Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace dodatkowe bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego na ich wykonanie. k) Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane na podstawie każdorazowych zleceń kierowanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, na podstawie przedstawionej w ofercie stawki roboczogodziny i wartości części zamiennych. l) Każdorazowo Zamawiający podczas przekazywania pojazdu określi wstępny zakres prac stwierdzony przez Stację Kontroli Pojazdów, poprzez okazanie karty defektacji pojazdu zawierającą opis wykonanej wstępnej diagnostyki i przekazywanego pojazdu. m) Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z warunkami technicznymi (WT) przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. n) Części użyte do napraw muszą być wyłącznie nowe i o potwierdzonej jakości. Części i materiały użyte do naprawy mogą być częściami zamiennymi o porównywalnej jakości, tzn. nie gorszej jakości. Są to części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych. Dopuszcza się regenerację podzespołów. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części. Również materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta. o) Każdorazowo zlecona naprawa ma polegać na przywróceniu przedmiotu zamówienia do pełnej sprawności technicznej, poprzez wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów, za podaną cenę z podatkiem VAT wynikającą z pomnożenia stawek roboczogodzin wynikającą z przedstawionego przez Wykonawcę po zakończeniu naprawy i zweryfikowanego przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego kosztorysu powykonawczego. p) Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo - remontowym, mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, o wymiarach zapewniających możliwość naprawy wszystkich pojazdów (w poszczególnych zadaniach), właściwą ilością stanowisk naprawczych z wyposażeniem oraz stosownym personelem, umożliwiającym usunięcie usterek (awarii) dla pojazdów wyszczególnionych w załączniku nr 2 A lub 2 B do SIWZ. q) Wykonawca zapewni jednoczesną naprawę 3 szt. pojazdów w każdej z grup jednakże z zachowaniem terminów wykonania naprawy. r) Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów i układów. s) O zakończeniu naprawy Wykonawca niezwłocznie powiadomi telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego. t) Każdorazowo prawidłowość wykonanej usługi będzie potwierdzana przez przedstawiciela Zamawiającego. u) Potwierdzeniem wykonanej usługi (jej zakres i prawidłowość wykonania) będzie protokół podpisany przez obie strony. W protokole wymienione zostaną części, które podlegają utylizacji przez Wykonawcę. v) Na wykonaną usługę zostanie udzielona gwarancja minimum 6 (sześć) miesięcy. Termin gwarancji będzie liczony od każdorazowego, potwierdzonego protokołem odbioru pojazdu do Wykonawcy przez Zamawiającego. w) Gwarancja na podzespoły wymienione w trakcie naprawy będzie odnotowana w książce pojazdów. Wykonawca udzieli na nowe podzespoły gwarancji producenta. x) W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu (reklamacja usługi) po dostarczeniu pojazdu przez użytkownika, Wykonawca wykona naprawę w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia awarii. y) W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu na trasie w okresie gwarancji, Wykonawca zorganizuje transport uszkodzonego pojazdu do miejsca naprawy w ciągu 24 godzin. Po terminie gwarancji transport zorganizuje Zamawiający. z) Cena części i materiałów zużytych do wykonania przeglądów, obsług i napraw nie może przekraczać rzeczywistej udokumentowanej ceny nabycia przez Wykonawcę z należnym podatkiem i marżą. aa) Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekroczyć 60% wartości nowego. bb) Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki. cc) Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów. dd) Materiały zużyte w czasie napraw zostaną zutylizowane przez Wykonawcę i na jego koszt. Dla zadania nr 3 a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonanie usługi w siedzibie Wykonawcy (miejsce wykonywania usługi), które to będzie zlokalizowane w odległości nie większej niż 80 km od granic administracyjnych miejscowości Powidz. b) Zamawiający dostarczy i odbierze na własny koszt pojazd z siedziby Wykonawcy. c) Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktycznie wykonane przeglądy pojazdów (nie za dyspozycyjność zakładu). d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazdy przekazane do przeglądu, a Zamawiający nie będzie ponosił kosztów przechowywania pojazdów przed, w trakcie i po wykonaniu usługi. e) Wykonawca jest gwarantem wszelkich wykonanych przez siebie lub przez podwykonawców przeglądów i napraw, a w szczególności układów mających bezpośrednio wpływ na bezpieczeństwo pojazdu. f) Potrzeby przeprowadzenia przeglądów pojazdów będą zgłaszane telefonicznie lub pisemnie. Za termin rozpoczęcia przeglądu uważa się dostarczenie pojazdu do Wykonawcy. g) Termin wykonania usługi przeglądu na jedną jednostkę sprzętową nie powinien przekraczać 5 dni roboczych od daty dostarczenia pojazdu przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu za zgodą przedstawiciela Zamawiającego. h) Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace dodatkowe bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego na ich wykonanie. i) Każdorazowo Zamawiający podczas przekazywania pojazdu określi wstępny zakres czynności w ramach przeglądu pojazdów ciężarowych - specjalnych. j) Przegląd pojazdów zostanie wykonany zgodnie z warunkami technicznymi (WT) przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. k) Części użyte do wykonania usługi muszą być wyłącznie nowe. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części. Również materiały eksploatacyjne użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta. l) Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo - remontowym, mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia. m) Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów i układów. n) O zakończeniu przeglądu Wykonawca niezwłocznie powiadomi telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego. Każdorazowo prawidłowość wykonanej usługi będzie potwierdzana przez przedstawiciela Zamawiającego. o) Potwierdzeniem wykonanej usługi (jej zakres i prawidłowość wykonania) będzie protokół podpisany przez obie strony. W protokole zostanie wymieniony zakres wykonanych prac oraz wymienionych części i płynów eksploatacyjnych w ramach dokonanego przeglądu. p) Na wykonaną usługę zostanie udzielona gwarancja minimum 6 (sześć) miesięcy. Termin gwarancji będzie liczony od każdorazowego, potwierdzonego protokołem odbioru pojazdu do Wykonawcy przez Zamawiającego. q) Gwarancja na podzespoły wymienione w trakcie przeglądu będzie odnotowana w książce pojazdów. r) Cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz ewentualne usunięcie usterki. s) Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt całkowitego wykonania usługi. t) Materiały zużyte w czasie przeglądu zostaną zutylizowane przez Wykonawcę i na jego koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach