Przetargi.pl
Remont DS Ołówek i DS Kredka we Wrocławiu - dwa zadania: ZADANIE 1: Remont elewacji i stropodachu w Domu Studenckim Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu (ETAP II). ZADANIE 2: Remont elementów żelbetowych w Domu Studenckim Ołówek i Kredka, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz elementów płyty tarasu przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3752234 , fax. 071 3752472
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3752234, fax. 071 3752472
    REGON: 00000130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont DS Ołówek i DS Kredka we Wrocławiu - dwa zadania: ZADANIE 1: Remont elewacji i stropodachu w Domu Studenckim Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu (ETAP II). ZADANIE 2: Remont elementów żelbetowych w Domu Studenckim Ołówek i Kredka, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz elementów płyty tarasu przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana 1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont Domu Studenckiego Ołówek oraz Domu Studenckiego Kredka we Wrocławiu w podziale na dwa niezależne zadania wyszczególnione poniżej: ZADANIE 1: Remont elewacji i stropodachu w Domu Studenckim Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu (ETAP II). Zadanie obejmuje: a) remont elewacji (zgodny z PB, PW, STWiOR, PR) obejmuje m.in.: -naprawa balustrad betonowych i stalowych wszystkich kondygnacji; -naprawa posadzek balkonowych wszystkich kondygnacji; -naprawa odpływów balkonowych na wszystkich kondygnacjach; -montaż nowych obróbek zewnętrznych z blachy powlekanej nad oknem (styk z sufitem); -wykonanie obróbek zewnętrznych okien, krawędzi pionowych, za pomocą zaprawy cementowej i masy silikonowej; -uszczelnienie zewnętrznego styku okien z istniejącą obudową blaszaną ocieplenia (styki pionowe); -uszczelnienie zewnętrznego styku okien balkonów; -wymiana rolet zewnętrznych na parterze. b) remont stropodachu(zgodny z PB, PW, STWiOR, PR) obejmuje m.in.: -wykonanie obróbek blacharskich attyki, okapów i innych elementów dachowych z blachy; -ocieplenie stropodachu; -wykonanie nowego pokrycia z blachy; -naprawa pokrycia z zastosowaniem papy termozgrzewalnej; -montaż sufitów podwieszanych z płyt g-k ognioodpornych. ZADANIE 2: Remont elementów żelbetowych w Domu Studenckim Ołówek i Kredka, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz elementów płyty tarasu przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu. Zakres robót zadania (zgodny z PW, STWiOR, PR) obejmuje m.in.: -doszczelnienie metoda iniekcji ciśnieniowej przeciekających przejść instalacyjnych, pęknięć i szwów roboczych, zlokalizowanych na powierzchni dolnej płyty tarasu; -uciąglenie lub wypełnienie pęknięć w elementach konstrukcyjnych metodą iniekcji ciśnieniowej; -naprawa pęknięć w elementach murowych (strona zachodnia); -reprofilacja elementów żelbetowych (w przypadku słupów D.S. Kredka i Ołówek dodatkowa aplikacja mat CFRP w wybranych obszarach konstrukcji); -wykonanie izolacji pionowej w wybranych obszarach ścian (strona północna); -odtworzenie oblicówki z płytek ceramicznych (strona północna); -zabezpieczenie powierzchniowe elementów żelbetowych. 1.2. Szczegółowy zakres prac opisuje: ZADANIE 1: a) Projekt wykonawczy D.S. OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 - remont elewacji i stropodachu z przebudową, opracowanie: MADAG Biuro Projektowe Konstrukcji Budowlanych Krzysztofa Wołków, wrzesień 2010r. - Załącznik nr 8 do SIWZ b) Przedmiar robót budowlanych D.S. OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 - remont elewacji i stropodachu z przebudową, opracowanie: MADAG Biuro Projektowe Konstrukcji Budowlanych Krzysztofa Wołków, wrzesień 2010r. - Załącznik nr 9 do SIWZ c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót D.S. OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 - remont elewacji i stropodachu z przebudową, opracowanie: MADAG Biuro Projektowe Konstrukcji Budowlanych Krzysztofa Wołków, wrzesień 2010r. - Załącznik nr 10 do SIWZ d) Projekt budowlany D.S. OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 - remont elewacji z wymianą ślusarki zewnętrznej na parterze i XXII piętrze i przebudową stropodachu, opracowanie: MADAG Biuro Projektowe Konstrukcji Budowlanych Krzysztofa Wołków, sierpień 2010r. - Załącznik nr 11 do SIWZ ZADANIE 2: e) Projekt wykonawczy Remont elementów żelbetowych w Domu Studenckim Ołówek i Kredka, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz elementów płyty tarasu przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu, opracowanie: Euro-Projekt maj 2008r. - Załącznik nr 12 do SIWZ f) Przedmiar robót budowlanych Remont elementów żelbetowych w Domu Studenckim Ołówek i Kredka, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz elementów płyty tarasu przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu, opracowanie: Euro-Projekt marzec 2011r. - Załącznik nr 13 do SIWZ g) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Remont elementów żelbetowych w Domu Studenckim Ołówek i Kredka, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz elementów płyty tarasu przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu, opracowanie: Euro-Projekt maj 2008r. - Załącznik nr 14 do SIWZ Uwaga ! Roboty wykonywane będą w budynku zamieszkania zbiorowego, czynnym i użytkowanym przez 7 dni w tygodniu. Front pracy będzie udostępniany sukcesywnie, co wiąże się z utrudnieniami w prowadzeniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: ZADANIE 1: 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł) ZADANIE 2: 13 000 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3.Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP.2422.7.2011.BD-Zadanie nr Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5.Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do upływu terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 6.Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach