Przetargi.pl
Remont drogi wojewódzkiej nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica na odcinku przejścia przez m. Nałęczów od km 22+510 do km 24+470 o długości 1,960 km

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna 7A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7495300 , fax. 081 7495341
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna 7A 7A
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7495300, fax. 081 7495341
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorzadowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi wojewódzkiej nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica na odcinku przejścia przez m. Nałęczów od km 22+510 do km 24+470 o długości 1,960 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) BRANŻA DROGOWA 1. Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe - usunięcie drzew i krzewów - rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów - regulacja wysokościowa wiaty przystankowej 2. Roboty ziemne - wykonanie wykopów - wykonanie nasypów 3. Odwodnienie korpusu drogowego - kanalizacja deszczowa - wpusty deszczowe - regulacja wysokości studzienek rewizyjnych - regulacja studzienek wodociągowych lub gazowych - regulacja studzienek telefonicznych lub gazowych 4. Podbudowy - koryto z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - podbudowy z chudego betonu - podbudowa z betonu cementowego - podbudowa z kruszywa łamanego otoczonego bitumem 5. Nawierzchnie - oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm - ułożenie geosiatki szklanej powleczonej asfaltem - frezowanie nawierzchni bitumicznej - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/11 (AC 16 W 50/70) gr. min 5cm - warstwa ścieralna wykonana z mieszanki SMA gr. 4cm 6. Roboty wykończeniowe - obsianie skarp - plantowanie skarp - ścinanie i uzupełnienie poboczy - nawierzchnia poboczy z destruktu z frezowania w-w bitumicznych gr. 15 cm - nawierzchnie zjazdów z destruktu z frezowania w-w bitumicznych gr. 20 cm 7. Elementy ulic - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x25cm na ławie betonowej z oporem - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej z oporem - krawężniki kamienne wystające o wymiarach 20x30cm na ławie betonowej - chodniki z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm - obrzeża betonowe 30x8cm na ławie betonowej 2) INŻYNIERIA RUCHU 1. Oznakowanie poziome - Oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe z mas chemoutwardzalnych typu struktura 2. Znaki drogowe pionowe - ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm - przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków - przymocowanie luster drogowych - ustawienie słupków prowadzących wraz ze znakami hekto i kilometrowymi - ustawienie pylonów 3) BRANŻA MOSTOWA 1. Beton pod umocnienie stożków nasypów B35 (C30/37) 2. Izolacje i nawierzchnie - nawierzchni jezdni warstwa ścieralna z SMA 3. Dylatacja bitumiczne 4. Inne roboty mostowe - umocnienie skarp elementami betonowymi - zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych 5. Roboty rozbiórkowe i remontowe - rozbiórka elementów dróg - oczyszczenie nawierzchni betonowych wodą pod ciśnieniem 4) ZIELEŃ 1. Zapewnić nadzór inspektora ds. zieleni zabytkowej Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlanych i wykonawczych w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót. W załączeniu do oferty Wykonawca złoży wstępny harmonogram robót , natomiast szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy i harmonogram płatności Wykonawca złoży w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia , programu zapewnienia jakości . Wartość zamówienia wynosi 2 279 437,32 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 23.000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia trzy tysiące 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach