Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, Pstrowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
- Data zamieszczenia: 2020-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
Pstrowskiego 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
REGON: 51075125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi wojewódzkiej nr 594 od km 23+248 do km 23+348 w msc. Święta Lipka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Remont drogi wojewódzkiej nr 594 od km 23+248 do km 23+348 w msc. Święta Lipka 2 Remont drogi polega na wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych od km 23+258 do km 23+318 (60mb) i nawierzchni bitumicznej od km 23+248 do km 23+348 (100mb). 3 Zakres robót obejmuje: frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórka warstw konstrukcyjnych, wykonanie koryta, podbudowa z mieszanki kruszywa związanego cementem C 1,5-2,0 żelbetonowa płyta C12/15 gr. 20cm wraz z siatką zbrojeniową A-II Ø 12mm #15x15cm, zdylatowana, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 C50/30 gr 20cm, podbudowa bitumiczna AC22P Kr-3 gr 7cm, warstwa wiążąca AC16W Kr-3 gr 5cm, warstwa ścieralna z AC11S Kr-3 gr 4 cm, wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego gr 15cm - pozycja obejmuje uzupełnienie poboczy i wykonanie koryta, wykonanie nad wlotami przepustu żelbetowych belek oczepowych 200x60x25 C20/25 wraz z uchylną kratą (o oczkach 15x15, pręt fi 10, powłoka antykorozyjna ocynk), w celu zabezpieczenia przed wejściem dzikich zwierząt, wykonanie oznakowania poziomego P-4. 4 Podstawowe parametry drogi: – przekrój poprzeczny drogi 1x2 – szerokość jezdni 6,0m (poszerzenie przy wyspie dzielącej) – spadek poprzeczny jezdni dwustronny 2,0% – szerokość poboczy 1,25m – nawierzchnia jezdni beton asfaltowy 5 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiącą integralną część SIWZ. 6 Szczegółowy zakres zamówienia zawiera KOSZTORYS OFERTOWY – stanowiący integralną część SIWZ. 7 W okresie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi), w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia. 8 Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. 9 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie wykonania robót i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. 10 Przed rozpoczęciem robót w pasie drogowym Wykonawca opracuje projekt tymczasowej zmiany organizacji ruchu i uzyska niezbędne opinie i uzgodnienia. 11 Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186); z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145) i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: a) wypełniony zgodnie z treścią SIWZ „FORMULARZ OFERTOWY” – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) „KOSZTORYS OFERTOWY” – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie określone w pkt. 8.1 SIWZ – wypełnione zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkr 12-22 – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ – należy złożyć do oferty. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. W przypadku składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych w ramach Rządowego Fundusz Rozwoju Dróg
Dodano: 2024-07-17 - Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Gietrzwałd
Dodano: 2024-07-11 - Budowa ul. Władysława Asta - etap II i ul. Siostry Antoniny Schneider w Lubawie
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Elbląskiego
Dodano: 2024-07-08 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1751N, odcinek Zalec - Użranki - etap I
Dodano: 2024-06-29 - Modernizacja dróg i ciągów komunikacyjnych w Lubawie
Dodano: 2024-06-27 - Budowa ul. Władysława Asta - etap II i ul. Siostry Antoniny Schneider w Lubawie
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa chodnika i zatok postojowych wzdłuż bloków nr 8 i 10, częściowo 20 i 12, przy ul. Świtycz-Widackiej w Olsztynie – Os. Pieczewo – dokończenie etapu I i wykonanie etapu II
Dodano: 2024-06-19 - Modernizacja wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Elbląskiego
Dodano: 2024-06-16 - Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1425N relacji Podlejki- Olsztynek od km 7+800 do 7+905km
Dodano: 2024-06-05