Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, Pstrowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
- Data zamieszczenia: 2020-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
Pstrowskiego 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
REGON: 51075125000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi wojewódzkiej nr 593 od km 76+610 do km 78+250 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont drogi polega na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej od km 76+610 do km 78+250 (1 740mb). Zakres robót obejmuje: miejscowe frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej w celu wyprofilowania jezdni, wymiana betonowych ścieków prefabrykowanych – typ trójkątny, wymiana krawężników betonowych 20x30x100, wykonanie przepustów pod zjazdami HDPE dn 500mm, wykonanie koryta pod zjazdami, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 C50/30 gr 20cm – zjazdy, warstwa wyrównawcza AC16W Kr 3-4 75-150kg/m2, warstwa wiążąca AC16W Kr 3-4 gr 4cm - zjazdy, warstwa ścieralna z AC11S Kr 3-4 gr 4 cm – droga i zjazdy, ścinanie i uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym C50/30 gr 15cm, pozycja obejmuje wykonanie koryta, wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego, odmulenie rowów wraz z oczyszczeniem, wyniesienie i stabilizacja granic pasa drogowego na remontowanym odcinku drogi. Podstawowe parametry drogi: przekrój poprzeczny drogi 1x2, szerokość jezdni 5,0m (poszerzenie przy wyspie dzielącej), spadek poprzeczny jezdni dwustronny 2,0% szerokość poboczy 1,25m, nawierzchnia jezdni beton asfaltowy. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiącą integralną część SIWZ. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera KOSZTORYS OFERTOWY – stanowiący integralną część SIWZ. W okresie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi), w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie wykonania robót i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem robót w pasie drogowym Wykonawca opracuje projekt tymczasowej zmiany organizacji ruchu i uzyska niezbędne opinie i uzgodnienia. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186); z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145) i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: a) wypełniony zgodnie z treścią SIWZ „FORMULARZ OFERTOWY” – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) „KOSZTORYS OFERTOWY” – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie określone w pkt. 8.1 SIWZ – wypełnione zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ,d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. W przypadku składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. e) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.8.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na drogach na terenie Gminy Szczytno w 2024 roku
Dodano: 2024-03-26 - Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją : Przebudowa drogi (nawierzchni) ulic Zygmunta Starego, Księcia Witolda, Mieszka I, Królowej Bony i Władysława Jagiełły w Jonkowie
Dodano: 2024-02-28 - Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją : Przebudowa drogi (nawierzchni) ulic Zygmunta Starego, Księcia Witolda, Mieszka I, Królowej Bony i Władysława Jagiełły w Jonkowie
Dodano: 2024-02-16 - Przebudowa ulic Łąkowej i Zielnej w Piszu w ramach zadań budżetowych pn.: „Przebudowa ulicy Łąkowej w Piszu”, „Przebudowa ulicy Zielnej w Piszu”
Dodano: 2024-02-16 - Remont ulicy Wąglickiej w Piszu
Dodano: 2023-12-27 - Remont drogi Snopki - Wąglik
Dodano: 2023-11-29 - Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej nr 101030N w miejscowości Adamowo
Dodano: 2023-11-08 - Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 2 części
Dodano: 2023-10-18 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 213062N (UL. SOSNKOWSKIEGO) W OSTRÓDZIE
Dodano: 2023-10-13 - Roboty w zakresie nakładek, remontów cząstkowych i oznakowania poziomego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 4 zadania
Dodano: 2023-09-20