Przetargi.pl
Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Raducz dz. nr 290/2

Gmina Nowy Kawęczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 96-115 Nowy Kawęczyn, Nowy Kawęczyn
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8314289 , fax. 46 8314289
  • Data zamieszczenia: 2024-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Kawęczyn
    Nowy Kawęczyn
    96-115 Nowy Kawęczyn, woj. łódzkie
    tel. 46 8314289, fax. 46 8314289
    REGON: 750148383
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkaweczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Raducz dz. nr 290/2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz robót drogowych na zadaniu pn. „Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Raducz dz. nr 290/2”Parametry techniczne:• Kategoria ruchu – KR2• Klasa drogi – D• Prędkość projektowa – 30 km/h• Długość jezdni – 581 m• Szerokość jezdni 4,00 m• Szerokość pobocza – 0,75 m• Odwodnienie - powierzchnioweZalecana jest wizja lokalna. Planowana inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego. Remont jezdni przewiduje się istniejącym śladem. W ramach inwestycji należy wyremontować istniejące pobocza gruntowe odtwarzając ich nawierzchnię. Prace polegać będą na remoncie istniejącej nawierzchni bitumicznej, czyli odtworzeniu jej pierwotnych parametrów, na całej szerokości jezdni. W razie konieczności w p4rzypadku wykruszeń nawierzchni wraz z częścią podbudowy należy uzupełnić ubytki kruszywem łamanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu;b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresieb) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresiec) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresied) zdolności technicznej lub zawodowej• Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i drogowego, a także prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia polegające na budowie lub/i przebudowie lub/i remoncie drogi o długości jezdni nie krótszej niż 1 km każda.• Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadająca aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;3. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach