Przetargi.pl
Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Humięcino-Klary.

Urząd Gminy Grudusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-460 Grudusk, ul. Ciechanowska 54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6715012, 6715206 , fax. 023 6715012
  • Data zamieszczenia: 2014-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grudusk
    ul. Ciechanowska 54 54
    06-460 Grudusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6715012, 6715206, fax. 023 6715012
    REGON: 00054161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudusk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Humięcino-Klary.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu drogi wewnętrznej w miejscowości Humięcino-Klary gm.Grudusk. Zamówienie obejmuje: 1/ sporządzenie dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz przedmiaru robót wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń wraz , 2/ wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu ora przedmiaru robót, obejmujących: - usunięcie dotychczasowej nawierzchni żwirowej, - usunięcie podbudowy z fragmentami płyt, trelinki itp., - demontaż studni rewizyjnych i sieci istniejącej kanalizacji sanitarnej, - ułożenie nowej sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - wykorytowanie drogi położonej na części działki Nr 55/12 /ok. 50 m i szer. 6 m/ i Nr 55/11 /w całości/, - wybudowanie krawężników, - wykonanie podbudowy z pospółki i kruszywa łamanego o grubości 25 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm, - wykonanie chodnika z kostki brukowej o grubości 6 cm (szerokość chodnika - 1,5 m, długość - ok.200 m), jednostronnego, - przebudowę oświetlenia ulicznego o komplet 7 lamp, - wykonanie zjazdu z drogi wojewódzkiej Nr 616 /na działkę Nr 55/12/. W celu realnej oceny kosztów związanych z wykonaniem zadania, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji w miejscu wykonywania prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1/ Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000 zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych/ 2/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm./. 3/ Wadium wniesione w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Grudusku Nr 07822000040000016920000001, z dopiskiem: Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Humięcino-Klary. 4/ Wadium wniesione przelewem musi wpłynąć na rachunek zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - liczy się data uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 5/ W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy ul.Ciechanowska 54, I piętro pokój Nr 4, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 6/ Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7/ Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8/ Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grudusk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach