Przetargi.pl
Remont drogi wewnętrznej ulicy Leśnej w Uszczynie Gmina Sulejów

Gmina Sulejów ogłasza przetarg

  • Adres: 97330 Sulejów, ul. Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 102 500 , fax. 446 162 551
  • Data zamieszczenia: 2018-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulejów
    ul. Konecka 42
    97330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 446 102 500, fax. 446 162 551
    REGON: 59064832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi wewnętrznej ulicy Leśnej w Uszczynie Gmina Sulejów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi wewnętrznej w Uszczynie, ul. Leśnej, dz. nr ewid. 284 i 25 obręb Uszczyn gmina Sulejów. Inwestycja realizowana będzie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa ulicy Leśnej w Uszczynie – od 2016 do 2019 roku”, która to polegać będzie na wyrównaniu profilu podłużnego istniejącej drogi warstwą tłucznia frakcji 0-31,5mm o grubości 10 cm z podwójnym utrwaleniem powierzchniowym za pomocą grysów i emulsji szybkorozpadowej wraz ze wzmocnieniem i wyprofilowaniem poboczy na szerokości 50 cm i odmuleniu istniejących rowów. 2. Długość remontowanego odcinka drogi 312,85 mb, w istniejącym pasie drogowym. Parametry techniczne drogi: a. szerokość jezdni po remoncie – 5 m; b. spadek poprzeczny jezdni dwustronny o pochyleniu 2 %; c. spadek utwardzonych poboczy – 8 % d. przekrój podłużny drogi – dostosować do istniejącego profilu drogi. Konstrukcja jezdni: a. powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 6,3-10 mm w ilości 8,00 dm3/m2; b. powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 10-12,8 mm w ilości 10,00 dm3/m2; c. podbudowa tłuczniowa zagęszczona mechanicznie – frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu; d. istniejąca konstrukcja drogi. Konstrukcja poboczy: a. szerokość poboczy – 50 cm b. grubość poboczy – 10 cm c. spadek poprzeczy – 8 % Docelowe odwodnienie drogi odbywać będzie się powierzchniowo w obrębie pasa drogowego na pobocza i nieutwardzony teren w obrębie pasa drogowego zgodnie z naturalnymi spadkami terenu. Remont drogi obejmowała będzie wykonanie następujących robót:  obsługę geodezyjną (wytyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza);  profilowanie pod uzupełnienie konstrukcji drogi;  profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża;  wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy pod jezdnię;  wykonanie podwójnego utrwalenia powierzchniowego nawierzchni za pomocą grysów i emulsji szybkorozpadowej;  wykonanie poboczy z kruszywa drogowego, dolomit o frakcji 0-31,5 mm  odtworzenie i odmulenie istniejących rowów 3. Konstrukcję nawierzchni jezdni wykonać należy według opracowanego projektu budowlanego. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami. 5. Prace budowlane należy wykonać w oparciu o: 1) Projekt budowlany. 2) STWiORB. Podstawą do wyceny robót stanowi projekt budowlany „Remontu drogi wewnętrznej ulicy Leśnej w Uszczynie gm. Sulejów.” 6. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 7. Wykonawca po zakończeniu inwestycji zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu: - kosztorys powykonawczy – uproszczony; - certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów; - oryginał dziennika budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i Kierownika budowy o zakończeniu robót; - komplet kart gwarancyjnych na dostarczone i wbudowane materiały; - oświadczenie Kierownika Budowy, inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi normami; - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Powyższe dokumenty powykonawcze należy opracować w 2 egzemplarzach. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 9. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy. Terminy gwarancji i rękojmi rozpoczynają swój bieg od daty bezusterkowego odbioru końcowego od Wykonawcy przedmiotu umowy. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 3 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, b. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, c. na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić umowę/y zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi również potwierdzenie zgłoszenia zatrudnionych pracowników do ubezpieczenia społecznego. d. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1). 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki (wg Załącznika nr 2). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach