Przetargi.pl
REMONT DROGI WEWNĘTRZNEJ NA DZ. NR 408 W MIEJSCOWOŚCI OBORA

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI WEWNĘTRZNEJ NA DZ. NR 408 W MIEJSCOWOŚCI OBORA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót remontowych drogi wewnętrznej na dz. 408 w miejscowości Obora. Droga wewnętrzna na dz. nr 408 w miejscowości Obora zlokalizowana jest na nasypie kolejowym stanowiącym dawne połączenie kolejowe pomiędzy Lubinem a Przemkowem. W roku 2018r, teren działki nr 408 został przejęty przez Gminę Lubin z przeznaczeniem na drogę wewnętrzną obsługującą przylegające grunty rolne oraz tereny ujęte w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod budownictwo mieszkaniowe. Obecnie jest to droga gruntowa o ulepszonej nawierzchni wykonanej z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 15 cm. Zamówienie obejmuje wykonanie robót remontowych polegających m.in. na: a) wykonaniu profilowania oraz uzupełnienia istniejącej nawierzchni z kamienia łamanego, b) ścięciu zawyżonych poboczy, c) usunięciu drzew znajdujących się w skrajni drogi, d) ułożeniu warstwy z mieszanki mieralno-bitumicznej gr. 5cm, e) montażu znaków ostrzegawczych A-24. Z uwagi na istniejącą szerokość drogi wewnętrznej ok. 4 m, Wykonawca będzie prowadził roboty przy użyciu maszyn do tego dostosowanych, m.in. użycie samochodów max 3 osiowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona ze SIWZ dokumentacja, w szczególności specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy na zasadach określonych w umowie. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B SIWZ. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Szczegółowe wymagania dotyczące ochrony danych osobowych zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP - zał. nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach