Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
- Data zamieszczenia: 2018-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
ul. Rynek 10
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
REGON: 39064729700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont drogi wewnętrznej dojazdowej wraz z miejscami postojowymi przy budynku przy ul. Budowlanych 18-18G - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót: - remont jezdni drogi wewnętrznej (nakładka) o powierzchni ok. 760m2 (SMA 8S PMB 45/80-55) , - remont nawierzchni placu przed miejscami postojowymi o powierzchni ok. 65m2 (kostka brukowa betonowa), - remont nawierzchni miejsc postojowych o powierzchni ok. 175m2 (kostka brukowa betonowa), - remont nawierzchni odcinków chodników o powierzchni ok. 35m2 (kostka brukowa betonowa), - remont nawierzchni placu pod PSZOK o powierzchni ok. 18m2 (kostka brukowa betonowa), - remont nawierzchni zjazdów ok. 65 m2 (kostka brukowa betonowa), - wykonanie utwardzenia placu z płyt ażurowych ok. 120m2, (MEBA gr. 10 cm) Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał: a) liczbę porządkową, b) opis ( obliczenia ) pozycji kosztorysowanych robót i nakład, c) wartość za pozycję, d) podsumowanie kosztorysu. Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich kolejność. 9) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. „Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 – ul. Bema” realizowany w dwóch etapach – Etap I i II”
Dodano: 2024-04-27 - „Przebudowa nawierzchni drogi publicznej relacji Mysłów – Radzimowice oraz wykonanie chodnika”.
Dodano: 2024-04-22 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1341D, z budową chodnika na odcinku od skrzyżowania z ulicą Zakrzowską w m. Szczodre do skrzyżowania z ul. Wrocławską w m.Długołęka, gm. Długołęka.
Dodano: 2024-04-05 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2024 w ilości szacunkowej do 1000 Mg
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1341D, z budową chodnika na odcinku od skrzyżowania z ulicą Zakrzowską w m. Szczodre do skrzyżowania z ul. Wrocławską w m.Długołęka, gm. Długołęka.
Dodano: 2024-02-09 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2024 w ilości szacunkowej do 1000 Mg
Dodano: 2024-02-08 - Przebudowa dróg dojazdowych do rynku - ul. 1 Maja i ul. Sikorskiego w Wiązowie
Dodano: 2024-01-05 - Budowa dróg o nawierzchni tłuczniowej i ulepszonej na terenie gminy Kobierzyce.
Dodano: 2023-12-21 - Remont drogi powiatowej nr 2654D w miejscowości Łomnica
Dodano: 2023-11-29 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1450 D obejmująca budowę drogi dla pieszych (chodnika) w pasie drogi powiatowej nr 1450 D w Bukowicach na odcinku od ul. Sosnowej do ul. Kubryckiej
Dodano: 2023-11-26