Przetargi.pl
Remont drogi w Nawojowie Śląskim dz. 447

Gmina Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Dąbrowskiego 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6465920 , fax. 075 612 68 50
  • Data zamieszczenia: 2011-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubań
    ul. Dąbrowskiego 18 18
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6465920, fax. 075 612 68 50
    REGON: 23082146300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi w Nawojowie Śląskim dz. 447
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi w Nawojowie Śląskim dz. 447. 2. Zakres prac obejmuje: - mechaniczne ścinanie poboczy -profilowanie poboczy -rozebranie nawierzchni asfaltowej i jej podbudowy w miejscach zapadnięcia się drogi z uzupełnieniem - warstwa wiążąca i warstwa ścieralna nawierzchni mineralno-bitumicznej - zabezpieczenie kierownika budowy, - uzyskanie zgody na zajęcie pasa dróg od jej właścicieli i poniesienia kosztów związanych z ich Zajęciem. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000 zł ( słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugluban.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach