Gmina Bedlno ogłasza przetarg
- Adres: 99-311 Bedlno, 23D
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 024 282-14-20, 282-14-23 , fax. 024 282-17-50
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bedlno
23D
99-311 Bedlno, woj. łódzkie
tel. 024 282-14-20, 282-14-23, fax. 024 282-17-50
REGON: 61101554300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbedlno.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi w miejscowości Wojszyce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest remont drogi w miejscowości Wojszyce, o długości 300 mb, szerokości 3,00 m z destruktu asfaltowego. Zakres robót: mechaniczne profilowanie podłoża z zagęszczeniem -900 m?, ręczne wyrównanie podłoża destruktem asfaltowym -20 t, mechaniczne wyrównanie podbudowy destruktem asfalt. w ilości 200 kg/m? - 180 t (900 m? ), ustawienie znaków szt. 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 300 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie kierował się regułą: /spełnia albo nie spełnia/, 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustaw Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do siwz), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4) 5) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami Prawo budowlane, wpisanych na listę członków właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 ) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z & 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póź. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbedlno.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi powiatowej Nr 2531E w miejscowości Pudłówek, od km 26+293 do km 27+293 i Nr 3723E od km 0+000 do km 0+320
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa drogi gminnej do miejscowości Stefanowizna wraz z infrastrukturą techniczną i przebudową drogi wewnętrznej o łącznej długości ok. 2 646 mb
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa drogi gminnej i budowa ścieżki dydaktycznej na terenie Gminy Kleszczów: Część I - Budowa dydaktycznej ścieżki ekologicznej w Łękińsku o długości 1410 mb; Część II - Przebudowa drogi gminnej ul. Łączna w Kleszczowie wraz z infrastrukturą techniczną - długość odcinka 737 mb - nr zam. ZP.271.18.2016
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa fragmentu drogi w miejscowości Wymysłów Francuski
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 3101E na odcinku Sławno-Szadkowice. Etap I w m. Szadkowice.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3934E Radomsko-Krzętów na odcinku Hucisko Przybyszowskie-Kobiele Wielkie.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu tomaszowskiego
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Rolnej polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni na odcinku od ul. Słonecznej do ul. Stodolnej oraz budowa chodnika po stronie numerów nieparzystych na odcinku od km+090 do ul. Skoczyńskiego
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Dębina, gmina Strzelce
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 10 o długości 4,350 km w leśnictwie Babsk
Dodano: 2016-07-22